سه شنبه عاشورایی شعر نیاوران+تصویر

سه شنبه عاشورایی شعر نیاوران با حضور شاعران نام آشنا و قرائت اشعاری پیرامون قیام حسینی در فضایی حماسی و محزون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران نشست سه شنبه های شعر نیاوران که هر هفته با حضور علاقمندان به حوزه شعر و ادبیات در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود در این هفته حال و هوای دیگری داشت.

دوستداران خاندان عطرت و عاشوریان گرد هم آمدند تا در سه شنبه عاشورایی شعر نیاوران شاهد شعرخوانی اساتید بزرگ و نام آشنای حوزه شعر و ادبیات در رثای مقام شهدای کربلا باشند.

محمدی علی بهمنی، محمد سلمانی، محمد علی شیرازی، ضیاءالدین شفیعی ، حمیدرضا شکارسری ، غلامرضا طریقی ، اصغر معاذی، امید صباغ نو، داوود جهانوند و جابر مهابادی شاعرانی بودند که به دعوت کانون ادبی نیاوران در این برنامه حضور یافتند و اشعار خود را قرائت نمودند.

سیدعباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران نیز در بخشی از سه شنبه عاشورایی شعر نیاوران سروده های خودش پیرامون قیام حسینی را قرائت کرد.

گفتنی است نشست سه شنبه های شعر نیاوران هر هفته ساعت 16 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و حضور کلیه علاقمندان در این نشست آزاد است.

502502

کد خبر: 523020

وب گردی

وب گردی