دو نمایش تازه در نمایش‌خانه استاد انتظامی

«اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» و « سرگیجه» در نمایش‌خانه استاد انتظامی به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز نمایش‌خانه استاد انتظامی از سه‌شنبه 5 آبان میزبان دو نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» و « سرگیجه» خواهد بود.

نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» را روح‌الله سمیع کارگردانی می‌کند و سروش قاسمیان نویسندگی و پیمان یاحقی نیز تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند. در این اثر نمایشی که هفتمین اثر نمایشی روح‌الله سمیع است، لادن نازی و رضا سلیمان‌تاش ایفای نقش می‌کنند. «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» که مدت زمان اجرای آن 50 دقیقه است، از ۵ تا 25 آبان هر شب از ساعت ۱۸ در نمایش‌خانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به اجرا در می‌آید.

نمایش «سرگیجه» نیز به کارگردانی مشترک پویا صادقی و ایمان صیاد برهانی از ۵ آبان در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود. «سرگیجه» به تهیه‌کنندگی سید علی معصومی، کاری از گروه «بالن» است که پیش از این نمایش‌های «مکان اتفاق ناگوار» و «زندگی در تئاتر» از آنها بر روی صحنه اجرا شده است. نمایشنامه «سرگیجه» نیز برداشتی آزاد از رمان «منگی» نوشته ژوئل اگلوف نویسنده فرانسوی است. مجید اسدی، سهیل سهیلی، سعید زارعی، محمد برهمنی، زینب همتی و ایمان صیاد برهانی بازیگران این نمایش 60 دقیقه‌ای هستند. «سرگیجه» از 5 تا 25 آبان هر شب از ساعت 20 در نمایش‌خانه استاد انتظامی به روی صحنه خواهد رفت.

502502

کد خبر: 533382

وب گردی

وب گردی