هفتمین یادواره 5 شهید گمنام و مراسم وداع با شهدا در واحد همدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام تازه تفحص شده همزمان با هفتمین یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و گرامیداشت سردار سرلشگر شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم در مسجد بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، صادق تمهیدی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای همدانی مدافع حرم حضرت زینب (س) اظهار کرد: شهادت صفتی از حیات معقول است و شهدا راه سختی را برای رسیدن به آن طی و خانواده آنها نیز سختی‌های زیادی را در این راه تحمل کردند.

وی گفت: شهدا بدانند که نسل جوان کشور و دانشجویان در عصر مدرن و در این برهه حساس از تاریخ راه آنها را ادامه خواهند داد.

تمهیدی ادامه داد: این مسیر پرتلاطم با حمایت، هدایت، نظارت و راهنمایی نایب بر حق مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری طی خواهد شد و این راه مانند مسیری که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در 14 قرن پیش پیمودند، گم نمی‌شود و راه این شهدا ادامه خواهد داشت.

وی با توجه به خاکسپاری پنج شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: به لطف خداوند متعال امسال هفتمین یادوراه این شهدای عزیز با سخنرانی سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و مداحی مداحان اهل بیت(علیهم السلام) در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در این مراسم معنوی پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده نیز حضور خواهند داشت و مراسم وداع با این عزیزان با حضور سایر اقشار مردمی و دانشگاهیان نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: این مراسم روز چهارشنبه ششم آبان جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد فاطمه‌الزهرا دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

20101

کد خبر: 533587

وب گردی

وب گردی