نشریه حفاظت منابع آب و خاک واحد علوم و تحقیقات در رتبه اول کشور قرار گرفت

نشریه علمی – پژوهشی حفاظت منابع آب و خاک وابسته به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات بر اساس آخرین ارزیابی "پایگاه اطلاعات علمی (SID) "با اخذ ضریب تاثیر (IF) 1 ممیز 286 (286/1) در سال 1392 موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این ارزیابی که از میان 92 مجله علمی – پژوهشی کشاورزی و منابع طبیعی در کشور صورت گرفته، بر اساس روند ارزیابی علمی معمول، به آخرین مقالات چاپ شده در دو سال گذشته استناد شده است.

نشریه حفاظت منابع آب و خاک به صورت فصلنامه با درجه علمی – پژوهشی، دارای مجوز انتشار از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. این نشریه کلیه تحقیقات و پژوهش‌های مرتبط با موضوعات علوم و مهندسی آب و خاک را مورد بررسی قرار داده و سعی دارد تا با همکاری اعضای هیئت تحریریه متخصص از دانشگاه‌های معتبر کشور نشریه‌ای پربار در زمینه‌های مختلف علوم آب و خاک برای علاقمندان و پژوهشگران ارائه نماید.

براساس این گزارش با توجه به اهمیت قابل توجه منابع آب و خاک، هدف اصلی از انتشار نشریه حفاظت منابع آب و خاک گسترش و اعتلای پژوهش‌های علمی در زمینه های علوم و مهندسی آب و خاک و ایجاد ارتباط و هماهنگی بین پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی برای توسعه مرزهای دانش است.

لازم به ذکر است نشریه حفاظت منابع آب و خاک به مدیرمسئولی دکتر ابراهیم پذیرا و به سردبیری دکتر حسین بابازاده از اعضای هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود.

سایت نشریه: http://wsrcj.srbiau.ac.ir

20101

کد خبر: 533698

وب گردی

وب گردی