تغییر نام دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و خبر دانشگاه آزاد اسلامی به «دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه»

رئیس دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و خبر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از تغییر نام این دانشکده خبر داد و گفت: نام این دانشکده از این پس «دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه» خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید وحید عقیلی با اعلام این خبر بیان کرد: از آنجا که این دانشکده به راه‌اندازی و تدوین رشته‌های جدید در حوزه ارتباطات و رسانه اقدام کرده، برنامه‌های توسعه کیفی را متناسب با اقدام دانشکده‌های هم عرض داخل و خارج دنبال می‌کند.

‌وی ادامه داد: در همین راستا به پیشنهاد شورای آموزشی دانشکده و تصویب شورای گسترش دانشگاه نام دانشکده به «دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه» تغییر یافت.

رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف عالی دانشکده، همچون گذشته از همفکری، همدلی و همکاری تمامی اعضای هیات علمی، استادان و دانشجویان عزیز و فرهیخته استقبال می‌شود.

دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه مهر ۱۳۹۳ به عنوان نخستین دانشکده تخصصی در حوزه ارتباطات و رسانه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد و آغاز به کار کرد. این دانشکده اکنون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد.

20101

کد خبر: 533710

وب گردی

وب گردی