بنگر کاپیتان پرسپولیس در دربی 81

به نظر می آید برانکو ایوانکوویچ برای پیروزی در دربی برنامه های ویژه ای دارد که مهمترین آن در خط دفاعی اعمال خواهد شد و محسن بنگر به عنوان کاپیتان وارد زمین خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، با وجود به پایان رسیدن محرومیت رضا نورمحمدی که به دلیل درگیری فیزیکی با قاسم دهنوی و دریافت کارت قرمز ابتدا از حضور در بازی پرسپولیس و سیاه جامگان محروم شد و سپس با حکم کمیته انضباطی بازی با ملوان را هم از دست داد، برانکو قصد ندارد در دربی سرخابی از نورمحمدی استفاده کند.

اگرچه برانکو هنوز ترکیب یازده نفره پرسپولیس برای بازی با استقلال را مشخص نکرده اما گفته می شود او تصمیم دارد مثل دو بازی قبل از زوج محسن بنگر و لوکا ماریچ در قلب خط دفاعی استفاده کند. پرسپولیس با این زوج دفاعی در دو بازی اخیر خود مقابل سیاه جامگان در مشهد و ملوان در تهران فقط یک گل خورد و 6 امتیاز گرفت و برانکو نمی خواهد تغییری در مرکز خط دفاع پرسپولیس ایجاد کند.

با این حساب روز دربی محسن بنگر کاپیتان پرسپولیس است و او و رفیق صمیمی اش مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان های استقلال و پرسپولیس دربی را شروع می کنند. در دربی قبلی محمد نوری کاپیتان پرسپولیس بود و رضا عنایتی و وحید طالب لو هم کاپیتان های پرسپولیس بودند.

بازی استقلال و پرسپولیس ساعت 15:00 روز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

602/602

کد خبر: 543974

وب گردی

وب گردی