خلیلی: ناراحت کننده ترین اتفاق دربی نبود نوروزی است

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی زیبایی های فراوانی دارد اما نبود نوروزی ناراحت کننده ترین اتفاق دربی خواهد بود.

محسن خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس و مسابقه حساس پیش روی آنها گفت: پرسپولیس امسال شروع نسبتاٌ بدی داشت و همین ناموفق بودنها در کسب نتیجه باعث شد هواداران این تیم ناراحت شوند.البته حضور بازیکنان جوان نوید این پیشرفت را می داد.آنها توانستند در چند هفته اول تجربیاتی به دست آورند و با دو برد متوالی به یک آرامش نسبی برسند.آنها سختی های اول فصل را پشت سر گذاشته اند و حالا نوبت به جمع امتیاز و شادکردن هواداران رسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:آنها با دو برد توانستند به رتبه هفتم جدول صعود کنند و این نشان می دهد با برد استقلال و گرفتن سه امتیاز این بازی می تواند جهش خوبی در جدول لیگ برتر باشد.این موضوع می تواند روحیه بازیکنان را بالا ببرد و آنها علاوه بر حساسیت شهرآورد به این موضوع هم دقت داشته باشند.

فوروارد اسبق پرسپولیسی ها افزود: نتیجه این بازی قابل پیش بینی نیست.بازیکنان اکثراٌ جوان هستند و همین مورد نتیجه را غیرقابل پیش بینی می کند.جوان ها خلاق و با انرژی هستند و سرعت این بازی قطعاٌ بالاست،اما در کنار این موارد باید به بی تجربه بودن بازیکنان هم اشاره کرد.تجربه کم بازیکنان می تواند باعث اشتباهات آنها هم شود و همین در نتیجه تأثیر زیادی دارد.

خلیلی در خاتمه گفت: این دربی هم مثل بازی های قبلی تمام می شود و ممکن است بعداز بازی یک عده خوشحال و عده ای دیگر ناراحت باشند که همه این شادی ها و غم ها بستگی به نتیجه بازی دارد.اما ناراحت کننده ترین اتفاق این دربی نبودن هادی عزیز میان ماست واین تنها مسئله غم باری است که می توان در موردش یادآور شد.روحش شاد

604/601

کد خبر: 543997

وب گردی

وب گردی