آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای اربعین

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با تأکید بر آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافری برای ایام اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: در 10 ماه گذشته فعالیت‌های زیر بنایی برای ارائه خدمات به زائران اربعین انجام شد که عمده این کارها در حوزه اقدامات وزارت راه و شهرسازی بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، داوود کشاورزیان در پنجمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته گفت: مرزهای چذابه، ‌شلمچه و مهران ترمیم شده و ضمن آنکه تعداد محل های ورودی و خدمات و سرویس‌های بهداشتی افزایش یافته است.

وی افزود: با شرکت‌ های تعاونی هماهنگ کرده‌ایم که در ایام اربعین درگیر دیگر مسیرها نشوند و توان خود را به جابه‌جایی مسافران اربعین متمرکز کنند.

کشاورزیان با بیان اینکه برنامه‌ریزی ناوگان مسافری جاده‌ای نمی‌تواند بر مبنای تقاضایی چند روزه استوار باشد و قطعا نمی‌توان هر مقدار نوسان را با ناوگان موجود پوشش داد، گفت: ما همه تلاش خود را برای تسهیل جابه‌جایی زائران کربلا در اربعین انجام می‌دهیم، اما تضمینی برای ارائه خدمات نداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای تأمین ناوگان حمل و نقل مسافری جاده‌ای در دوره اربعین تلاش می‌کنیم از ناوگان دولتی و شهرداری‌ها نیز استفاده کنیم. ضمن آنکه مقرر شده است ناوگان نیروهای مسلح را هم برای این ایام به کار ببریم.

کشاورزیان افزود : امسال طرف عراقی و ایرانی فعلا تا این لحظه هماهنگ کرده‌اند که تردد در این ایام با ویزا انجام شود که می‌تواند عامل کنترلی باشد.
پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته از روز چهارشنبه در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافته است.

401401

کد خبر: 544235

وب گردی

وب گردی