سرسنگی خبر داد: برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی در دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تهران امسال برگزار می شود که درحال داوری نشریات هستیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مجید سرسنگی با اعلام این خبر گفت: در گذشته جشنواره اختصاصی برای نشریات دانشجویی دانشگاه تهران نداشتیم که امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته و نخستین جشنواره نشریات دانشجویی در این دانشگاه برگزار می شود.

سرسنگی ادامه داد: نشریات برگزیده در این جشنواره طی مراسمی معرفی و تقدیر می شوند و مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: رویکرد ما توسعه نشریات دانشجویی و فضای گفتمان است و در این راستا برنامه های مختلفی از جمله آموزش اعضای تحریره نشریات دانشجویی در دستور کار است.

سرسنگی افزود: برنامه داریم دوره های تخصصی و ویراستاری، صفحه بندی و تولید اخبار را برای اعضای تحریره نشریات دانشجویی برگزار کنیم تا نشریات دانشجویی این دانشگاه با سطح کیفی مطلوبی منتشر شود.

وی گفت: همچنین برنامه داریم دوره های بازدید از خبرگزاری ها و مطبوعات مختلف را برای اعضای نشریات دانشجویی برگزار کنیم تا این افراد از نزدیک با فضای رسانه ای کشور آشنا شوند.

20101

کد خبر: 544515

وب گردی

وب گردی