اسپیلبرگ در رویای ساخت «ایندیانا جونز» دیگری با هریسون فورد

«استیون اسپیلبرگ» ابراز امیدواری کرد بتواند پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» را با بازی «هریسون فورد» به سینما بیاورد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم اعطای جایزه دستاورد سینمایی جوایز بریتانیا (آکادمی بافتا) به «هریسون فورد»، بازیگر کهنه‌کار هالیوودی‌، «استیون اسپیلبرگ» در یک پیام ضبط شده ابراز امیدواری کرد بتواند پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پرطرفدار «ایندیانا جونز» را نیز با همکاری این بازیگر ارزشمند راهی سینما کند.

اسپیلبرگ در پیام تبریک خود به «هریسون فورد» گفت: نمی‌توانم منتظر همکاری مجدد با تو در «ایندیانا جونز 5» باشم. این یک اعلام برای ساخت این فیم نیست، اما امیدوارم این اتفاق بیفتد.

«هریسون فورد» که اخیرا در قسمت جدید فیلم «جنگ ستارگان» به کارگردانی «جی.جی آبرامز» با عنوان «نیرو برمی‌خیزد» مقابل دوربین رفته است، جایزه دستاورد سینمایی خود را از دستان «آبرامز» گرفت، اما عکس‌العملی به پیشنهاد «اسپیلبرگ» نشان نداد.

«فورد» پس از دریافت جایزه دستاورد سینمایی‌اش از آکادمی بافتا گفت: در واقع به این دلیل بازیگر شدم که نمی‌توانستم تصور کنم یک شغل واقعی داشته باشم. فکر کردم که بهتر است زندگی افراد دیگر را بازی کنم‌، داستان بگویم و احساسات را به اشتراک بگذارم. سینما به کارهایی که فرصت انجام آن را داشتم قدرت‌، زیبایی‌، تصور و عقلانیت بخشیده است. از زندگی که تاکنون داشته‌ام بسیار سپاسگزارم.

مجله «امپایر» امسال در نظرسنجی خود کاراکتر «ایندیا جونز» با بازی «هریسون فورد» را به عنوان برترین شخصیت فیلم در تاریخ سینما معرفی کرد تا این شخصیت سینمایی از کاراکترهای معروفی چون «جیمز باند»، «بتمن» و «هان‌سولو» پیشی بگیرد.

مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» حاصل همکاری «استیون اسپیلبرگ» کارگردان آن و «جورج لوکاس»، فیلمنامه‌نویسِ دستیار و تهیه‌کننده آن است و «هریسون فورد» که نقش اصلی را بر عهده دارد، در این فیلم نقش ماجراجویی بی‌پروا را ایفا می‌کند که در جستجوی دست‌نیافتنی‌ترین گنج‌های دنیاست.

«مهاجمان صندوق گمشده» (1981)، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (1984) و «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (1989) و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» (2008) چهار فیلمی هستند که تاکنون در این مجموعه فیلم ساخته شده است.

کمپانی «دیزنی» با خرید «لوکاس فیلم» به قیمت بیش از پنج میلیارد دلار در حال حاضر تمرکز خود را روی ساختن دنباله برای فیلم «جنگ ستارگان» قرار داده است و هنوز تاریخ معینی برای ساخت فیلمی از مجموعه «ایندیانا جونز»اعلام نکرده‌اند و حتی فیلمنامه‌ای نیز برای آن تدارک ندیده‌اند.

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» با بازی «هریسون فورد» در نقش «هان‌سولو» از دسامبر 2015 اکران خود را آغاز می‌کند.
503502

کد خبر: 544697

وب گردی

وب گردی