بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت ۱۳ آبان

با پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۹۲ تن از نمایندگان در خصوص روز سیزدهم آبان قرائت شد.

به گزارش ایسکانیوز، ضرغام صادقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.

13 آبان صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار که در هر کدام از رخدادهای آن مصادیقی از پایداری، فداکاری، مقاومت اسلامی و بیداری جهادگونه علیه طاغوتیان، استکبار و نظام سلطه از سوی ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی است.

وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم یک حرکت عظیم نهضت و استکبار ستیزی و نفی نظام‌های سلطه قرار گیرد.

به رغم زنجیره توطئه‌ها و سناریوهای کینه‌توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیست بین‌المللی علیه ملت ایران در سالیان پس از انقلاب گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تأثیر جدی قرار داده و ایالات متحده آمریکا و شرکای آن نه تنها در مصاف با نظام اسلامی ایران طرفه‌ای نبسته‌اند بلکه به مدد مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان و عمق استراتژیک آن و جلوه‌نمایی بیداری اسلامی بدون توجه به کارنامه سیاه خود، امروزه درصدد تعامل با جمهوری اسلامی برآمده‌اند.

ما نمایندگان مجلس نهم که به نمایندگی ملت استکبارستیز ایران دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری را افتخار خود دانسته و همراه با ملت پشت رهبری عزیز به ستیز خود با استکبار جهانی ادامه خواهیم داد.

دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی آمریکا مستکبر از آغاز نهضت امام خمینی (ره) به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح ریزی توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون و هزینه نمودن مبالغ هنگفت در جهت ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی بوده و به فضل خداوند و با حضور با بصیرت مردم و در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت مردم ایران نسبت به آمریکا و استحکام هرچه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا بر جای نگذاشته است.

در دوران پسابرجام دسیسه نفوذ در کشور برای همگان آشکار شده و دولت و مجلس باید دقت لازم را در راستای تذکرات ناصحانه و حکیمانه مقام معظم رهبری به کار گیرند.

ملت شهیدپرور ایران اسلامی به هیچ وجه حاضر نیست به بهانه توافق بر سر مسئله هسته‌ای شعار «مرگ بر آمریکا» را کنار بگذارد، شعاری که بدل به نماد جمهوری اسلامی ایران شده است و تمامی ملل مبارز ایران اسلامی را به عنوان الگوی مبارزه خود قرار دادند.

بر وزارت آموزش و پرورش نیز فرض است که علاوه بر تلاش برای برگزاری مراسم باشکوه استکبار ستیزی در سراسر کشور نسبت به آموزش فرهنگی مقابله با استکبار به دانش آموزان و آینده‌سازان کشور اقدام اساسی انجام شود.

201/201

کد خبر: 544804

وب گردی

وب گردی