استان گلستان، نخستین استارت آپ ویکند جهانی را تجربه می کند

نخستین رویداد «استارتاپ ویکند» به صورت رقابت بین المللی در استان گلستان، در روزهای 27 تا 29 آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با هفته کارآفرینی، نخستین رویداد استارتاپ ویکند در استان گلستان با موضوع کارآفرینی در ساختمان «مرکز فناوری و کسب و کار» استان گلستان برگزار خواهد شد.

کامل آرخی، دبیر برگزاری این رویداد درباره آن گفت: استان گلستان پیش از این نیز شاهد برگزاری سه دوره رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند در سطح کشوری بوده است، اما این بار به همت تیم برگزاری و حمایت های صورت گرفته این رویداد در سطح بین المللی و با حضور مربیان مطرح و علاقمندانی از سایر نقاط کشورگزار خواهد شد.

وی، افزود: در این رویداد که به مدت سه روز برگزار می شود، طراحان گرافیست، برنامه نویسان کامپیوتر، و موبایل ،طراحان وب، فعالان فضای مجازی، کارآفرینان موفق، فعالان اقتصادی و اجتماعی، ایده پردازان و سایر افراد علاقه مند شرکت خواهند کرد.

به گفته وی: پس از مراسم افتتاحیه، شرکت کنندگان در قالب تیم هایی به فعالیت و خلق ایده تحت نظر مربیان و متخصصان خواهند پرداخت و نهایتا این ایده ها توسط داوران مورد ارزیابی و رتبه سنجی قرار خواهند گرفت.
همچنین در پایان برنامه گواهینامه معتبر حضور در این رویداد به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

دبیر این رویداد در پایان توضیح داد: هم اکنون زمان ثبت نام علاقمندان برای شرکت در این رویداد آغاز شده است. علاقمندان برای ثبت نام و کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت این رویداد به نشانی http://www.swgorgan.com/ مراجعه کنند.

قابل ذکر است استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
این برنامه از ساعت ۱۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۹ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۶۰ الی ۱۲۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.

401401

کد خبر: 544893

وب گردی

وب گردی