سیل، یک پل عبور خودرو در تنکابن  را تخریب کرد/ عکس

ریزش پل معلم کوه بخش نشتا تنکابن سبب مصدومیت شماری از شهروندان تنکابن شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر؛ پل معلم کوه بخش نشتا تنکابن که براثر طغیان رودخانه و بارندگی‌های اخیر در غرب مازندران دچار آسیب شده بود، عصر دوشنبه ریزش کرد و سبب مصدومیت شماری از شهروندان شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: پایه‌های این پل در سیل قبلی دچار آب شکستگی شده بود و کار مرمت آن به‌رغم نداشتن اعتبار از سوی راه و شهرسازی شروع‌شده بود اما بارندگی شدید روزهای اخیر سبب شدت آب شد و ساعاتی قبل دودهنه از پل ریزش کرد.

علی‌اصغر احمدی افزود: حدود شش خودرو در حال عبور از پل بودند که به سرنشینان آن آسیب وارد شد و تاکنون مصدومیت شش نفر تأییدشده است.

وی بابیان اینکه در این حادثه کشته نداشته‌ایم، تصریح کرد: خوشبختانه پایه‌های پل کامل ریزش نکرده است و این امر سبب شد تا تلفات نداشته باشیم.

ناصر طالشی دهیار طالش محله شمار مصدومان ناشی از پل میانی بخش نشتا را هشت نفر اعلام کرد و گفت: این افرا برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین قربان پسندی بخشدار نشتارود نیز افزود: علی‌رغم اینکه برید عرضی این پل درگذشته تخریب‌شده بود اما امور آب منطقه‌ای اقدام به قالب‌ریزی یکی ازستون های پل کرده بود ولی متأسفانه ستون وسط این پل از زیر دچار آسیب شد و ساعتی قبل ریزش کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی و انتقال مصدومان به بیمارستان انجام‌شده است، عنوان کرد: مصدومان در حال مداوا هستند.

همچنین سوپروایزر بیمارستان شهیدرجایی تنکابن گفت: تاکنون حدود ۱۲ نفر از مصدومان حادثه پل معلم کوه بخش نشتا به این بیمارستان منتقل‌شده‌اند و احتمال اضافه شدن به این شمار مصدومان وجود دارد.

۲۰۲۰

کد خبر: 544897

وب گردی

وب گردی