رئیس دانشگاه ایلام: درحال برآورد خسارات سیل  به دانشگاه هستیم

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه خسارت سیل به این دانشگاه جدی است، گفت: در سیل چند روز گذشته به زیرساخت ها، پروژه های عمرانی و آزمایشگاه های این دانشگاه خسارت زیادی وارد شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، محمد علی اکبری، گفت: درحال برآورد خسارت های وارد شده به دانشگاه ایلام در سیل چند روز گذشته هستیم این درحالی است که باتوجه به خسارت های وارد شده مشکلی در روند فعالیت های دانشگاه ایجاد نشده است.

او گفت: بخشی از خط لوله دانشگاه در مسیر سیل قرار داشت که به طور جدی آسیب دید و طی ۴۸ ساعت کار شبانه روزی این خط لوله تعمیر شد.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: پروژه های عمرانی در دست احداث این دانشگاه نیز در مسیر سیل قرار داشت که به این پروژه ها نیز آسیب زیادی وارد شده است و به طور مثال درحال ساخت جاده دسترسی به دانشگاه بودیم که زیرسازی این جاده تخریب شده است.

علی اکبری با بیان اینکه معابر اصلی و فضای سبز دانشگاه ایلام نیز در زمان وقوع سیل دچار آب گرفتگی شده اند، گفت: بازسازی و نظافت این مکان نیز نیازمند هزینه و زمان است.

او گفت: همچنین در زمان وقوع این سیل برخی از دیوارها و حصارهای این دانشگاه نیز تخریب شده اند.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: به خوابگاه ها و کلاس های درس این دانشگاه در زمان وقوع این حادثه آسیبی وارد نشده و در روند ارائه خدمات خوابگاهی و سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان با مشکل مواجه نبودیم.

علی اکبری گفت: درحال برآورد ریالی صدمه های وارده شده به این دانشگاه هستیم تا بعد از این مرحله مشخص شود که خسارت ها از طریق وزارت علوم و یا استان تامین شود.

20104

کد خبر: 544929

وب گردی

وب گردی