تهران-ایسکانیوز: یکی از دو طرح اصلی پوستر فیلم عروسکی «شهر موش ها» 2، پوستری با رنگ آمیزی دیجیتالی است که  طراحش، آن را هدیه ای به کارگردان و تهیه کنندگان دانست.
احسان نصرتی،طراح پوستر و استوری برد «شهر موشها» 2، درباره همکاری با این گروه سینمایی به خبرنگار تجسمی ایسکانیوز گفت: از تابستان سال گذشته طراحی استوری بردها را شروع کردم، استایل این کارها برای کارگردان و تهیه کنندگان جالب بود و به همین دلیل هم طرحی از شخصیت های شهر موش ها در کنار هم را به عنوان هدیه ارائه دادم که یکی از دو پوستر اصلی فیلم هم شد.
نصرتی کار با این گروه را تجربه ای جالب دانست و درباره انتخاب شیوه اجرای این پوستر گفت: هفته های آخر کار بود و فرصت نبود تا طرحی پرکار با اجرای دست ارائه شود، به همین خاطر طراحی این پوستر به سمت دیجیتال رفت.
او درباره ایده اصلی نیز گفت: شهر موش ها پر از کاراکترهای دوست داشتنی و خوش آب و رنگ است، هر کدام آن ها می توانستند ایده جالبی باشند مثل خانواده کپل که بسیار پر طرفدار است، اما خیلی ها سرمایی، نارنجی یا عینکی را دوست دارند، برای همین تصمیم گرفتم تمام این کاراکترها را در کنار هم و لوگوی شهر موش ها جمع کنم.

unnamed
این طراح در ادامه اظهار داشت: پس از اجرا نظرات خوب و مثبتی درباره آن گرفتم و در کل احساس می کنم پوستر ایده محور نیست اما می تواند در یک کار کودک با مخاطبانش ارتباط برقرار کند.

نقاشی های این پوستر از فردا، همزمان با رونمایی این فیلم سینمایی، بر سر در سینماها و بنرهای شهری بیشتر به چشم خواهد خورد، البته دیگر پوستر این فیلم نیز کاری از فرید پولادی است که توسط عکسی از شخصیت های عروسکی فیلم تهیه شده.

2
احسان نصرتی متولد 1362 در تهران است و پوستر «شهر موش ها» 2 اولین تجربه پوسترسازی او به شمار می رود. نصرتی حدود دوازده سال در زمینه انیمیشن کمیک و استوری برد فعالیت داشته است که در حال حاضر تمرکز بیشتری بر استوری برد دارد.
کد خبر: 54516

وب گردی

وب گردی