جوابیه واحد علوم وتحقیقات به یک خبر کذب

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در پی انتشار خبری درباره لغو نشست بررسی هالیوود در این واحد دانشگاهی جوابیه ای را صادر کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، در پی انتشار خبری در مورخ 11/8/94 با عنوان "دانشگاه آزاد اجازه برگزاری همایش ضد استکباری را نداد/نشست بررسی هالیوود لغو شد" در پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، روزنامه جوان و خبرگزاری فارس، با توجه به عدم به درج این جوابیه، این واحد اقدام به انتشارعمومی این جوابیه جهت تنویر افکار عمومی می نماید.

خبر درج شده مبنی بر جلوگیری از برگزاری نقد و بررسی هالیوود در علوم و تحقیقات، اساساً کذب محض است و نشست نقد و بررسی هالیوود در همان روز مقرر در سالن خوارزمی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

ادعای مطرح شده مبنی بر جلوگیری از حضور خانواده محترم شهداء کذب محض است و واحد علوم و تحقیقات همواره با کمال احترام با خانواده های محترم شهیدان برخورد نموده است. برای مثال، با هدف تجلیل از خانواده های عزیز شهدای علوم و تحقیقات برای اولین کنگره بزرگ دانشگاهیان تحت عنوان الگوهای جاودانه و اسوه های صبر با حضور بیش از هزار خانواده شهید و نیز مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته ای و همایش شمیم ایثار در این واحد برگزار شده است. در همین نشست اخیر نیز خانواده های شهید احمدی روشن و شهید فهمیده شرف حضور داشته اند.

طبق مقررات، حضور سخنرانی هر فرد خارجی در دانشگاه، باید با مجوز حراست دانشگاه باشد و علی رغم این که مجوز لازم توسط بسیج دانشجویی اخذ نشده بود، چنین جلسه ای برگزار گردید و مسئولین واحد علوم و تحقیقات هم مقدمات و مکاتبات برگزاری جلسه در این خصوص را از قبل انجام داده اند.

انتخاب عنوان این نشست (هالیوود در علوم و تحقیقات و دعوت از آمریکایی ها و به خصوص یک نفر خواننده رپ) توسط بسیج دانشجویی دانشگاه و بدون هماهنگی با هیأت نظارت واحد صورت پذیرفت.

فرهنگ حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فرهنگ مبتنی بر تکریم ارزش های اسلامی و انقلابی و تقویت روحیه استکبار ستیزی است و برنامه 13 آبان امسال نیز در این واحد برنامه ریزی شده و مقرر است در روز چهارشنبه 13 آبان برگزار شود.

20104

کد خبر: 545195

وب گردی

وب گردی