حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی 13 آبان

دکتر علی قدمیاری مدیر کل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی ضد استکباری 13آبان در مقابل دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، قدمیاری گفت: دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همانند هر سال و پرشکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی 13آبان حضور خواهند داشت.

قدمیاری گفت: دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با انتشار پیامی به همین مناسبت، از دانشجویان و دانش آموزان برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد که براساس هماهنگی انجام شده تشکل های دانشجویی در سراسر کشور در این راهپیمایی حضور خواهند یافت و در تهران این راهپیمایی از مقابل دانشگاه تهران تا لانه جاسوسی آمریکا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان همواره باید نشان دهند نسبت به آرمان های انقلاب هم آگاه هستند و هم پایبندی لازم را دارند و بسیار اهمیت دارد نسلی که شاید خود در اوایل انقلاب و روزهای جنگ نبوده اند، اکنون با حضور در راهپیمایی 13 آبان نشان دهند این تفاوت نسل ها خللی در آرمان های و اصول آنها ایجاد نشده است.

10104

کد خبر: 545231

وب گردی

وب گردی