کسر خدمت سربازی دانشجویان، این بار با تفاهم‌نامه واحد رودهن و نیروی انتظامی تهران بزرگ

کسر خدمت سربازی دانشجویان در راستای تفاهم نامه علمی، فناوری و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، دومین جلسه کاربردی در راستای عملیاتی کردن موضوع تفاهم‌نامه علمی، فناوری و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور نمایندگان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و معاونت پژوهش و فناوری و مدیران این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

از مهم‌ترین نتایج حاصله از این نشست می‌توان از این موارد نام برد که مقدمات عملی کردن تفاهم‌نامه به زودی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قابل اجرا خواهد بود.

کسر خدمت سربازی

دانشجویان می‌توانند طرح‌های مشترکی (طرح‌های اولویت دار دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) را انتخاب کنند که از ۲ تا ۱۲ ماه از خدمت سربازی آنان کسر خواهد شد.

پس از اتمام طرح پژوهشی اول دانشجو می‌تواند مجدد از اولویت‌های طرح‌ها استفاده کرده و طرح دیگری انتخاب کنند و از امتیاز کسر خدمت سربازی استفاده کنند، درباره طرح‌های صنعتی منابع بالا باید پس از تهیه پروپوزال برای بررسی به پژوهشکده مدیریت فناوری ارسال شود، دانشجویان کار‌شناسی ارشد و دکتری به منظور اخذ طرح‌های تحقیقاتی و همچنین بر اساس اولویت‌های مورد نیاز دفتر تحقیقات کاربردی می‌توانند موضوع پایان‌نامه خود را براساس نیاز سنجی‌های سال ۱۳۹۴ انتخاب کنند. حمایت مالی در زمینه تالیفات (استادان و دانشجویان) اگر ترجمه انجام شود می‌تواند باعث کسر خدمت سربازی شود (مختص دانشجویان رشته مترجمی زبان انگلیسی).

شوراهای تخصصی

متخصصان و اعضای هیات علمی می‌توانند برای داوری طرح‌های تحقیقاتی و مقالات علمی و ارزیابی پژوهشگران بر‌تر معرفی شوند، امکان اخذ طرح‌های تحقیقاتی برون دانشگاهی از سوی اعضای هیات علمی بر اساس نیازهای پژوهشی نیروی انتظامی تهران بزرگ – دفتر تحقیقات کاربردی تا ۱۵ میلیون تومان، معرفی استادان و افراد متخصص برای میزگرد اتاق فکر درباره فضای مجازی، حمایت از ایده‌پردازان پس از تایید ایده از سوی پژوهشگاه علوم انتظامی– مطالعات اجتماعی، معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان برای شناسایی توانمندی آنان به نیروی انتظامی به منظور مشارکت در تجاری سازه‌ها ایده‌ها و دستاوردهای مورد نیاز و معرفی کارآموز در زمینه‌های مرتبط.

20101

کد خبر: 545404

وب گردی

وب گردی