برگزاری همایش اوتیسم در آسایشگاه کهریزک

همایش اوتیسم به منظور آشنایی اعضای انجمن اوتیسم  با خدمات توانبخشی و آموزشی مرکز نگهداری و مراقبت روزانه کودکان معلول آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز گفت: در بخش کودکان معلول آسایشگاه کهریزک خدمات توانبخشی و آموزشی به صورت روزانه و شبانه روزی ارائه می شود.

دکتر افشین وجدانی روشن با اشاره به اینکه ساختمان کودکان معلول ، از اولین ساختمان های بهره برداری شده در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز که اهداف بزرگی دارد گفت: یکی از اهداف خدمت رسانی به کودکان معلول ،حضور آنها در اجتماع و تحصیل در مراکز آموزشی است.

او با تاکید بر اینکه 16 کودک معلول ساکن آسایشگاه کهریزک در مدارس استثنایی و عادی تحصیل می کنند گفت: کودکان اوتیسم از جمله کودکانی هستند که برای آموزش و توانبخشی به این مرکز می آیند و تیم درمانی به صورت تخصصی سعی در بهبود شرایط آنها دارد.

غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم نیز در ادامه این همایش گفت: کهریزک برای بیماران اوتیسم بسیار خوب عمل کرده و قطعاً انجمن اوتیسم کمک خواهد کرد تا بیماران اوتیسم در کهریزک احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

105105

کد خبر: 545694

وب گردی

وب گردی