بررسی راهکارهای ترویج سبک زندگی اسلامی در همایش قرآن در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)

مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از جزییات برگزاری همایش بین المللی «قرآن در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)» خبر داد.

عبدالرضا صادقی درباره همایش بین المللی «قرآن در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)» به ایسکانیوز گفت: این همایش با حضور مدیران دانشگاه و مسئولانی از کشورهای امارات، اندونزی، فیلیپین، لبنان و فلسطین در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: درمجموع 600 مقاله به دبیرخانه این مرکز ارسال شده بود و از بین آنها تعداد 60 مقاله تایید و با همکاری اداره چاپ و نشر دانشگاه آزاد اسلامی، در دو جلد به چاپ رسید که در اختیار شرکت کنندگان این همایش قرار گرفت.

صادقی به برگزاری نشست تخصصی در حاشیه این همایش اشاره کرد و افزود: یک نشست تخصصی نیز با حضور مسئولین کشورهای عراق، فلسطین، فیلیپین و اندونزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه بررسی راهکارهای ترویج سبک زندگی اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت در دانشگاه ها از موضوعات مطرح شده در این نشست بود، گفت: در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی در دانشگاه ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، سوالاتی در 20 محور تهیه و در نشست تخصصی این همایش مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: یکی از محورهای راهبردی اساسی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، سبک زندگی اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت است که در همین راستا تا کنون همایش های بسیاری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.

20101

کد خبر: 545849

وب گردی

وب گردی