معاون وزیر علوم عنوان کرد: حضور بی سابقه نمایندگان نشریات دانشجویی در شورای نظارت

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری نشریات دانشجویی گفت: این جشنواره امسال با استقبال گسترده‌ای از سوی دانشجویان با ارائه آثار فاخر مواجه شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سیدضیاء هاشمی، با تاکید بر اینکه وزارت علوم در حال آماده شدن برای برگزاری جشنواره سراسری نشریات دانشجویی است، گفت: این جشنواره امسال با استقبال گسترده‌ای از سوی دانشجویان مواجه شده و آثار فاخر در سطح وسیعی ارائه شده است. امیدواریم این جشنواره نقطه عطفی در حرکت رو به رشد نشریات دانشجویی باشد.

او از برگزاری جلسات هیات نظارت بر نشریات دانشجویی خبر داد و گفت: جلسات هیات نظارت بر نشریات دانشجویی مرتب برگزار می‌شود و نمایندگانی که به عنوان مدیران مسئولان نشریات دانشجویی برگزیده شده‌اند، بسیار پرانگیزه و پرتلاش هستند و سطح دانش و انگیزه بسیار بالایی دارند و حضور آنها در سطح برنامه‌ریزی و نظارت بسیار فعال است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: این نحوه فعالیت نشریات دانشجویی نماد ارزشمندی از تعاملات و روابط مردم‌سالارانه است، زیرا دانشجویان و مدیران نشریات هم نقش نظارتی و هم نقش حمایتی خود را به خوبی ایفا می‌کنند و مدیران از حقوق نشریات دانشجویی بدون جهت‌گیری خاصی دفاع می‌کنند.

دکتر هاشمی گفت: حتی اگر مدیران نشریات دانشجویی از نظر فکری اختلاف‌نظر داشته باشند، صرف‌نظر از اختلاف فکری، فعالیت می‌کنند و امسال حضور نمایندگان نشریات دانشجویی در شورای نظارت جدی، ارزشمند و بی‌سابقه است.

20104

کد خبر: 545965

وب گردی

وب گردی