مسعود رایگان به عنوان بازیگر سریال «پروین » انتخاب شد

جلیل سامان که با «پروین» سه‌گانه خود در ژانر سریال‌های عاشقانه در فضای انقلاب اسلامی را تکمیل می‌کند، نخستین بازیگر این سریال را انتخاب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جلیل سامان (فیلمنامه‌نویس و کارگردان) پیش تولید سریال جدید خود «پروین» را با انتخاب مسعود رایگان به عنوان یکی از نقش‌های اصلی، وارد مرحله انتخاب بازیگران حرفه‌ای کرد.

وی از چهارم شهریور قریب به دو ماه و نیم است که پیش تولید سریال را پیش می‌برد.

پیش از این اعلام شده بود «پروین» در 15 قسمت ساخته می‌شود اما به تازگی هشت قسمت به سریال اضافه شده و اثر جدید سامان در٢٣ قسمت ساخته خواهد شد.

در برخی خبرها زمان پخش سریال دهه فجر معرفی شده بود، اما تیم «پروین» بدون دغدغه رساندن سریال به مناسبت خاصی، با تأمل بیشتر مراحل مختلف کار را انجام می‌دهند.

سامان که پیش از این سریال‌های موفق و به یاد ماندنی «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را ساخته است، با ساخت «پروین» به نوعی سه گانه خود را در ژانر سریال‌های عاشقانه در فضای انقلاب تکمیل می‌کند.

دو ساخته قبلی وی با برگزاری اختتامیه جشنواره جام جم در سال 92 در بخش مجموعه‌های نمایشی با دریافت 9 جایزه رکورد زدند.

عوامل پشت صحنه «پروین» عبارتند از تهیه‌کنندگان: سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی، سرپرست فیلمنامه: جلیل سامان، مدیر تصویربرداری: شاپور پورامین، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری نیک، مدیر تولید: سید دانیال کاشانچی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری فیلم ملک و روابط عمومی: مریم عرفانیان.

502502

کد خبر: 546252

وب گردی

وب گردی