تعداد شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی به 15 نفر رسید

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از غرفه‌های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: تاکنون 15 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا سید محمدتقی طباطبائی، درباره تعداد شهدای حرم دانشگاه آزاد بیان کرد: در طول دو سال گذشته حدود 15 نفر از دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی در عملیات‌های دفاع از حرم اهل بیت در کشور سوریه به شهادت رسیدند.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد ادامه داد: در دو هفته گذشته 6 نفر از دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در عملیات‌های دفاع به شهادت رسیدند.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران درباره بزرگداشت شهدای حرم دانشگاه آزاد اسلامی افزود: چهارشنبه آینده مراسم بزرگداشت شهدای حرم دانشگاه آزاد در واحد تهران شمال برگزار می‌شود، همچنین ریاست عالی دانشگاه نیز به زودی با خانواده‌های این شهدای عزیز دیدار می‌کنند.

او با بیان اینکه در دو هفته اخیر تعداد شهدای حرم در دانشگاه آزاد افزایش یافته است، گفت: این عزیزان سرمایه‌های دانشگاه آزاد محسوب می‌شدند که می‌توانستند در آینده کشور تاثیرگذار باشند. دانشگاه آزاد جای خالی این عزیزان را احساس می‌کند،البته این افراد در راه هدف مقدسی شهید شدند و قابل احترام هستند.

طباطبائی در بخش دیگری از سخنانش هم‌چنین درباره مطبوعات و رسانه‌ها بیان کرد: مطبوعات در هر کشوری، مخصوصا در کشور ما که مردمسالاری دینی در آن حاکم است، به عنوان رکن چهارم جمهوری نام برده می‌شود، هم‌چنین یکی از پارامتراهای سنجش آزادی بیان،از نظر کیفی و کمی رسانه‌ها هستند.

اوافزود: «هر کشوری که فضای کار رسانه‌ها را باز کرده، زیان ندیده است. زیرا این موضوع به نفع مسئولان کشور است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران با اشاره به اقدام اخیر برخی رسانه‌های مخالف دولت مبنی بر تحریم حضور در نمایشگاه عنوان کرد: انتظار نمی‌رود در سالی که همدلی و هم‌زبانی نامیده شده شاهد چنین رفتارهایی باشیم، این رسم همدلی و همزبانی نبود که برخی افراد برای نگرش‌های حزبی که دارند در یک فضای ملی حضور پیدا نکنند.

او افزود: امیدواریم هر چه به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم، عرصه رسانه‌ها از آزادی عملی بیشتری برخوردار باشند تا حماسه سیاسی دیگری به دست مردم اتفاق افتد.

طباطبائی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره انتخابات گفت: یکی از عوامل حماسه‌های سیاسی رسانه‌ها هستند که می‌توانند در جامعه برای شرکت در انتخابات شوق ایجاد و جامعه را برای این موضوع مهیا کنند.

20101

کد خبر: 546278

وب گردی

وب گردی