عرضه کتاب با 20درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب دانشگاهی

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، با وضع قوانین، مقررات و شرایط برای حدود ۲۰۰ ناشر شرکت کننده در این نمایشگاه، تخفیف ۲۰ درصدی را هم در عرضه کتاب‌ها اِعمال می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی زینعلی(سخنگوی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی) داشتن پروانه نشر معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را یکی از شرایط ناشران شرکت کننده در این نمایشگاه دانسته و اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود ۲۰۰ ناشر در حوزه‌های مختلف دانشگاهی شرکت کرده‌اند که طبق توافق صورت گرفته با کارگروه ویژه ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، بدون در نظر گرفتن تخفیف بن برگ‌ها، تا ۲۰ درصد تخفیف، ارائه می‌دهند.

وی افزود: بن برگ‌های تخفیف، دولتی نیست و یارانه اختصاص داده شده به این بن برگ‌ها، توسط برگزار کنندگان این نمایشگاه- انجمن ناشران دانشگاهی- تامین شده است.

زینعلی با اشاره به لزوم مشخص بودن قیمت کتاب‌های آماده عرضه در این نمایشگاه و تطابق آن با قیمت اعلام شده در زمان ثبت نام گفت: هیچ یک از کتاب‌ها نباید بالا‌تر از قیمت پشت جلد آن‌ها ارائه شوند.

وی به التزام ناشران به وارد کردن و به روزرسانی اطلاعات ناشر و کتاب‌های منتشره در سایت اختصاصی انجمن جهت دسترسی سریع کتابخانه‌ها و مراکز علمی به لیست کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه اشاره و بیان داشت: تمامی علاقه مندان به خرید کتاب از ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، می‌توانند با مراجعه به وبگاه www. nbup. ir از فهرست کتاب‌های آماده عرضه در این نمایشگاه، باخبر شوند.

شهروز گهواره‌ای (مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی) نیز ضمن اشاره به اتمام غرفه‌بندی این نمایشگاه، بیان کرد: غرفه‌ها برای چینش، تحویل ناشران شده است. ناشران روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان ماه، فرصت دارند، غرفه‌های خود را آماده کنند.

رییس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در انتها برای توضیح بیشتر گفت: حدود ۲۰۰ ناشر در حوزه‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم کشاورزی و علوم انسانی، در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه، مصادف با بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پذیرای تمامی علاقه مندان به خرید کتاب‌های دانشگاهی خواهد بود.

502502

کد خبر: 546328

وب گردی

وب گردی