جلسه مرکز رشد واحدهای فن آور و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

جلسه مرکز رشد واحدهای فن آور و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل طی هفته اخیر با اساتید گروه‏های علمی و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان در دو نوبت تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه ابراهیم فتایی مدیر مرکز رشد ضمن معرفی مرکز و اهداف و فعالیت های آن به تشریح نحوه استقرار واحدهای فن آور در مرکز رشد پرداخته و همچنین به زمینه همکاری‏های بین دانشگاه و واحدهای استان اشاره کرد.

در ادامه محمد اثنی عشری مدیر مرکز دانش بنیان ضمن اشاره به امکان تجاری سازی کالاها و خدمات دانش بنیان به تشریح نحوه تأسیس شرکت های دانش بنیان پرداخت وگفت: دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان با هدف توسعه شرکت های دانش بنیان و تولید کالاهای صنعتی و سرمایه گذاری ایجاد شده که تا کنون بیش از یازده طرح مختلف به نتیجه رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از سی طرح BP مورد بررسی است و در کمیته های مختلف تجزیه و تحلیل می شود.

این گزارش حاکی است در جلسه اعضای باشگاه پژوهشگران محسن دیندار معاون پارک علم و فن اوری استان در خصوص خدمات پارک و صندوق پژوهشی معاونت علمی ریاست جمهوری گزارشی را ارایه کردند.

همچنین در ابتدای جلسه حسین ‏زاده رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد اردبیل به حضار خیر‏مقدم گفتند. در ادامه جلسه به سوالات اساتید و اعضای شرکت کننده پاسخ داده شد.

20101

کد خبر: 546413

وب گردی

وب گردی