پیام بهمن کشاورز به همایش راه و رسم حقوق خوانی/قانون آیین دادرسی کیفری جدید قانون بسیار خوبی است

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران  در پیامی  به  همایش راه و رسم حقوق خوانی ، به دانشجویان حقوق  در دوران تحصیل توصیه هایی  ارائه کرد.

حسام الدین داورزنی : بهمن کشاورز با اشاره به اینکه دانشجویان حقوق باید قانون به ویژه به قانون مدنی و حقوق مدنی اهمیت بیشتری بدهند گفت: دانشجویان حقوق باید به آیین دادرسی مدنی و حقوق تجارت آشنا باشند و در مراحل بعدی حقوق جزا و آیین دادرسی کیفری جدید را جدی بگیرند .

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با تاکید بر اینکه قانون آیین دادرسی کیفری جدید قانون بسیار خوبی است گفت: به نظر من این قانون خوبی است البته اگر ازانتقادهای جدی و بزرگی که به آن وارد است بگذریم به طور کلی قانون خوبی است.

کشاورز گفت: قانون مجازات اسلامی هم نسبت به آنچه که در سال 70 بود قانون خوبی است البته اگر دانشجویی حقوق مدنی و قانون مدنی را خوب بخواند در خواندن و دریافت و درک سایر رشته های حقوق خیلی راحت تر خواهد بود .

این حقوقدان ادامه داد: البته در جوار خواندن قانون مدنی به علم اصول و منطق هم توجه داشته باشند چون از ابزارهایی است که تا آخر دوران علم با آنها درگیر هستند.

همایش راه و رسم حقوق خوانی به همت کانون جنبش نرم افزاری دانشگاه تهران و سایت حقوق خوان مرکز توسعه مهارت های حقوق خوانی روز پنجشنبه 21 آبان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است مراسم بزرگداشت استاد برجسته حقوق جناب آقای دکتر سید حسین صفایی در کنار این همایش برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همایش به این نشانی مراجعه کنند: http://hoghooghkhan.com/

105105

کد خبر: 546469

وب گردی

وب گردی