شمس لنگرودی و داریوش شایگان، در صدر نویسندگان پرفروش

با نگاهی به پرفروش های کتاب در هفته های اخیر متوجه می شویم کتاب های هنر شفاف اندیشیدن ترجمه عادل فردوسی پور و آنها که به خانه من آمدند رمان جدید شمس لنگرودی و همینطور جنون هشیاری نوشته داریوش شایگان مورد استقبال مشتریان کتاب قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در دومین ماه پاییز و با سردی هوا گویی نسبتا بازار خرید کتاب گرم شده است و کتاب محمد شمس لنگرودی و داریوش شایگان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

فهرست پرفروش های چند کتاب فروشی از جمله فروشگاه نشر چشمه، نشر افق و شهر کتاب ها به این شرح است:

فروشگاه نشر چشمه:

-هنر شفاف اندیشیدن: این کتاب نوشته رالف دوبلی و ترجمه عادل فردوسی پور، بهزاد توکلی و علی شهروز است.

-مردم در سیاست ایران: این کتاب نوشته‌ی یرواند آبراهامیان است که با ترجمه‌ی بهرنگ رجبی منتشر شد. این کتاب پنج پژوهش موردی با عنوان‌های «نقش جمعیت‌های مردمی در انقلاب مشروطه‌ی ایران»، «نقش جمعیت‌های مردمی در سیاست ایران؛ ۱۳۳۲ـ۱۲۸۵»، «نقش جمعیت‌های مردمی در انقلاب ایران»، «کمونیسم و مسئله‌ی اشتراک در ایران: حزب توده و فرقه‌ی دموکرات» و «شکل‌گیری پرولتاریا در ایران مدرن، ۱۳۳۲ـ۱۳۲۰» است.

-درآمدی بر اساطیر ایران: این کتاب نوشته شاهرخ مسکوب و در سومین جایگاه پرفروش در نشر چشمه قرار می گیرد.

-هی هی جبلی قم قم: این کتاب مجموعه شعری از رضا دانشور است.

-فرار از اردوگاه چهارده کتاب پرفروش دیگر دو هفته اخیر است که که یکی از مهم‌ترین و تکان‌دهنده‌ترین این کتاب‌ها «فرار از اردوگاهِ 14» ا‌ست که چند سال پیش منتشر شد و حیرت همه را برانگیخت. این کتاب با نامِ کامل «فرار از اردوگاه 14، داستان واقعی فرار ادیسه‌وار مردی از کره‌ی ‌‌شمالی به سوی آزادی» نوشته‌ بِلِین هاردن است که مسعود یوسف حصیرچین ترجمه‌اش کرده و نشرچشمه در روزهای آینده منتشرش خواهد کرد.

چقدر خوبیم ما، (یادداشت‌هایی طنز از ابراهیم رهاست که همگی برای نخستین بار در این کتاب منتشر شده اند)، بیشعوری نوشته خاویر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی و ترجمه و چهل سالگی نوشته ناهید طباطبایی دیگر پرفروش های این فروشگاه هستند.

فروشگاه نشر افق:

آنها که به خانه من آمدند: دومین اثر شمس لنگرودی در قالب رمان است که پس از چند روز از رونمایی با استقبال زیادی از سوی مخاطبان موتجه شده و در صدر پرفروش های گفته گذشته نشر افق قرار گرفته است.

اگنس: نوشته پتر اشتام و ترجمه محمود حسینی زاد.

در ستایش بطالت: کتابی نوشته برتراند راسل و ترجمه محمدرضا خانی است.

اول عاشقی: این کتاب نوشته یودیت هرمان و ترجمه محمود حسینی زاد است.

روزی مثل امروز: این رمان نیز نوشته پتر اشتام نویسنده سوئدی است که با ترجمه مریم موید پورروانه بازار کتاب شده است.

خرده خیانت های زن و شوهری نوشته اریک امانوئل اشمیت و ترجمه شهلا حائری، جستارهایی در باب عشق نوشته آلن دوباتن و ترجمه گلی امامی هنر شفاف اندیشیدن دیگر کتاب های پرفروش نشر چشمه هستند.

فروشگاه شهر کتاب فرشته:

بیشعوری: نوشته خاویر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی.

چقدر خوبیم ما: یادداشت‌هایی طنز از ابراهیم رها.

فرار از اردوگاه: نوشته‌ی بِلِین هاردن وترجمه مسعود یوسف حصیرچین.

502/502

کد خبر: 546540

وب گردی

وب گردی