فروش ناامید کننده فیلم ها در اکران مرده پاییزی

فیلم «محمدرسول الله(ص)» در هفته ای که گذشت با فروش حدود نیم میلیارد تومان در صدر فروش هفتگی سینماهای کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، فیلم «محمدرسول الله (ص)»، به کارگرانی مجید مجیدی در هفته سوم آبان ماه بیش از نیم میلیارد تومان فروخت. این فیلم که 77 روز از اکران آن می گذرد باز بر تعداد سالن های نمایش دهنده اش اضافه شد تا با 140 سالن سینما همچنان با بیشترین سالن سینما در رقابت گیشه باقی بماند.
فیلم «محمدرسول الله (ص)» در مجموع تا کنون بیش از 11 میلیارد تومان فروخته و پرفروش ترین فیلم سال را به خود لقب داده است.
تهیه کنندگی و پخش این فیلم را شرکت « نور تابان» بر عهده دارد.
داستان فیلم کودکی پیامبر اسلام است اما قصه از روزهای آخر شعب ابوطالب آغاز می‌شود، حدود ۲۰ دقیقه زمان حصر پیامبر اکرم (ص) در شعب ابوطالب خواهد بود و سایر صحنه‌ها به صورت فلاش بک قبل از تولد تا مقطع ۱۲ سالگی پیامبر اکرم (ص) است.

گروه بازیگران آخرین ساخته مجید مجیدی عبارتند از: علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام جمیل، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه، صادق هاتفی در نقش بحیرا ، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه، نگار عابدی در نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت اسد، جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه.
«چهارشنبه 19 آاردیبهشت»، به کارگردانی وحید جلیلوند در رتبه دوم فیلم های پرفروش هفته سوم آبان قرار دارد، این فیلم در هفته ای که گذشت با فروش 119 میلیون تومان، توانست مجموع فروش خود را تا کنون به 270 میلیون تومان برساند.

«چهارشنبه 19اردیبهشت»، 38 سالن سینما در اختیار دارد و 15 روز از اکران آن می گذرد. محمدحسین لطیفی و علی جلیلوند تهیه کنندگان این فیلم هستند و پخش آن بر عهده «فیلمیران» است.
در خلاصه داستان «چهارشنبه 19 اردیبهشت» آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما...

نیکی کریمی، امیرآقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور، حشمت آرمیده، وحید جلیلوند، سحر احمدپور، میلاد یزدانی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

اما فیلم سوم جدول پرفروش های هفته، فیلم «پدر آن دیگری» است که اکران آن همزمان با «چهارشنبه 19 اردیبهشت» آغاز شده و 36 سالن سینمایی در اختیار دارد.
«پدر آن دیگری» در هفته سوم آبان ماه، حدود 77 میلیون تومان فروش گیشه داشت تا پس از گذشت 15 روز از شروع اکرانش، در مجموع تا کنون 160 میلیون تومان فروخته باشد.
تهیه کننده و کارگردان «پدر آن دیگری» بر عهده یدالله صمدی است و در خلاصه داستان آن امده: مادری عاشق و پدری ...؟

حسین یاری، هنگامه قاضیانی، شمسی فضل اللهی، ثریا قاسمی، اکبر عبدی، محمد سادات ابهری، فریده سپاه منصور، جمشید مشایخی، مریم سعادت، رامونا شاه و افشین نخعی گروه بازیگران «پدر آن دیگری» را تشکیل می دهند.
پخش این فیلم بر عهده «باران فیلم» است.
503

کد خبر: 546602

وب گردی

وب گردی