واشقانی فراهانی خبر داد: ثبت نام 411 واحد و مرکز در سامانه ساها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در واحد رشت گفت : هم اکنون 411 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ، اطلاعات خود را در سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد ( ساها ) ثبت کرده اند .

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی گفت : از این تعداد واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ، 133 واحد و مرکز اطلاعات خود را به شکل کامل وارد کرده اند .

وی اضافه کرد : ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته به استادان ، دانشجویان و پژوهشگران سراسر کشور ، شبکه سازی ، ابجاد و توسعه سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد در سطح استانی و سراسری و افزایش قابلیت پاسخگویی به نیاز های دولت ، صنعت و جامعه از جمله ویژگی های سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی است .

وی اظهار کرد : استاندارد سازی آزمایشگاه ها و کارگاه ها مطابق با استاندارد های بین المللی ، تلاش برای تبدیل آزمایشگاه های عضو سامانه به آزمایشگاه های همکار استاندارد و بستر سازی و حمایت از تولیدات واحد های دانشگاهی در زمینه تجهیزات آزامایشگاهی و کار گاهی از جمله دیگر قابلیت های سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت : در طی بازدیدی که از واحد های رشت و لاهیجان داشتم به طور قطع از بهترین های پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور هستند .

دکتر واشقانی فراهانی بیان کرد: با رضایت مندی که وجود دارد باید از ظرفیت های پژوهش و فناوری دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان بیشتر استفاده شود .

بنا براین گزارش، با حضور دکتر واشقانی فراهانی دو مرکز رشد در واحدهای لاهیجان و رشت، 6 واحد فن آور در مرکز رشد لاهیجان و 10 واحد فن آور در واحد رشت که برخی از طرحهای آن آماده تجاری سازی است به بهره برداری رسید.

همچنین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که امروز با حضور پرشور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شامل دانشگاهیان، مسئولین و خانواده های معظم شاهد و ایثارگرتدفین شدند ، با آرمانهای شهیدان والامقام تجدید پیمان کرد.

20101

کد خبر: 546647

وب گردی

وب گردی