استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نقش تاثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی در حفظ افراد تحصیلکرده در استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص نقش دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت دانشگاه آزاد اسلامی افراد تحصیلکرده استان، پس از فارغ التحصیلی، در استان خود مشغول فعالیت شده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدموسی خادمی در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمانی که در این استان هیچ مجتمع آموزش عالی وجود نداشت، دانشگاه آزاد اسلامی شروع به کار کرد و در جهت تربیت نیروی انسانی که از ابعاد ذاتی دانشگاه است، نقش ویژه ای داشت.

دکتر خادمی حفظ نیروی انسانی تحصیلکرده در استان را یکی دیگر از نقش های دانشگاه آزاد اسلامی در این استان عنوان کرد و افزود: در سالهای گذشته به دلیل نبود مجتمع های آموزش عالی کافی، نگه داشتن افراد تحصیلکرده در استان کار سختی بود که به همت دانشگاه آزاد اسلامی این افراد پس از فارغ التحصیلی، در استان خود مشغول فعالیت شدند.

وی ضمن تشکر از دکتر میرزاده و نحوه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر میرزاده اصلاحات بسیار خوبی به ویژه در بخش تشکیلات و ساختارهای دانشگاه انجام داده است و در برهه زمانی که احتمال داشت دانشگاه با مشکل مواجه شود، با تدبیر و استراتژی های خوب ایشان دانشگاه به مسیر اصلی خود بازگشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات اراضی و املاک دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: بخشی از این زمین ها در دست منابع طبیعی بودند که قرار شد برای رفع مشکلات موجود، این اراضی به لحاظ حقوقی در اختیار سازمان منابع طبیعی ولی از لحاظ مدیریت، در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

20101

کد خبر: 546901

وب گردی

وب گردی