دستگیری دو نفر در ارتباط با کشف اجساد 8 نوزاد

پلیس آلمان تعداد اجساد نوزادان کشف شده در محل یک آپارتمان مسکونی در «ایالت بایرن» را هشت تن اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، به دنبال کشف اجساد هشت نوزاد پیچیده شده در حوله و کیسه‌های پلاستیکی در این آپارتمان، پلیس آلمان جستجوها برای یافتن زنی که در این ساختمان سکونت داشته را آغاز کرده تا به علت و چگونگی وقوع این حادثه پی ببرد که در بازرسی‌های بیشتر یک زن 45 ساله که به نظر مادر این نوزادان بوده و همچنین یک مرد 55 ساله دستگیر شده‌اند.

یکی از ساکنان اطراف محل این آپارتمان پس از کشف جسد یک نوزاد موضوع را به پلیس ایالت بایرن اطلاع داد که پس از آن نیروهای پلیس با حضور در داخل آپارتمان در مجموع هشت جسد نوزاد پیدا کردند.

تاکنون در مورد علت دقیق مرگ این نوزادان و مدت زمانی که از مرگ آنان گذشته بوده جزئیاتی منتشر نشده است. پلیس آلمان منتظر آماده شدن نتایج بررسی‌های پزشکی قانونی برای به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر است.

به گزارش روزنامه گاردین، آلمان در سال‌های اخیر با وقوع چندین مورد حوادث مشابه روبرو‌ بوده‌ است. در ماه مه نیز یک زن آلمانی به اتهام به قتل رساندن دو کودکش و پنهان کردن اجساد آنان در فریزر به سه سال و هشت ماه حبس محکوم شد. همچنین در ماه اکتبر 2013 میلادی، در ایالت بایرن اجساد متعلق به دو نوزاد که مربوط به دهه 1980 بوده در یک پروژه ساختمان‌سازی کشف شد.

20106

کد خبر: 546918

وب گردی

وب گردی