دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی با امام جمعه یاسوج/ بازدید دکتر میرزاده از نمایشگاه دستاوردهای علمی واحد یاسوج دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی پس از حضور در جلسه هیأت امنای استان کهگیلویه و بویراحمد، قبل از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشجویان واحد یاسوج با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده که برای حضور در نهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، به شهر یاسوج سفر کرده، از نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این واحد بازدید کرد.

در این نمایشگاه اولین هواپیمای رادیو کنترل سوختی با وزن 2 کیلوگرم و سرعت حداکثر 140 کیلومتر بر ساعت به نمایش درآمده بود.

این هواپیما با قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری، که قابل تبدیل به هواپیمای سمپاش نیز هست، توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج طراحی و ساخته شده است.

دکتر میرزاده در ادامه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشجویان واحد یاسوج، از اولین کتاب یکچرخ رانی تألیف انجمن علمی تربیت بدنی واحد یاسوج، رونمایی کرد.

همچنین دستاوردهای دانشکده سما شامل میز شطرنج تشخیص ناهنجاری های اسکلتی و قامتی، تخته انعطاف، تخته تعادل و نردبان چابکی که تماماً توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج طراحی و ساخته شده، در غرفه انجمن علمی تربیت بدنی این واحد به معرض نمایشگاه گذاشته شده بود.

گفتنی است براساس تفاهم نامه منعقده میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و آموزش و پرورش، این محصولات بصورت رایگان در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

دکتر میرزاده و همراهان در ادامه، از غرفه انجمن علمی صنایع غذایی واحد یاسوج بازدید کرد. در این غرفه محصولات غذایی ارگانیک، پایان نامه ها و پروژه های مرتبط با صنایع غذایی، مواد جایگزین قند برای بیماران دیابتی و... عرضه شده بود.

انجمن پرستاری واحد یاسوج نیز با ارائه دو نرم افزار اندروید برای ارائه لغات و اصطلاحات پرکاربرد بیمارستانی و پرستاری، در این نمایشگاه حضور داشت.

انواع مته های حفاری، ماکت سه بعدی دکل حفاری، افزودنی های گل حفاری و... محصولاتی بود که انجمن نفت واحد یاسوج در غرفه خود ارائه کرده بود.

شایان ذکر است دکتر میرزاده در ادامه، به صورت سرزده در محوطه واحد یاسوج حاضر شد و از نزدیک با تنی چند از دانشجویان این واحد دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است بعد از اتمام جلسه هیأت امنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج با دکتر میرزاده دیدار و گفتگو کرد.

20101

کد خبر: 547010

وب گردی

وب گردی