میرزاده تاکید کرد:‌ اردوهای مختلط در برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی جایی ندارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون برگزاری اردوی مختلط در این دانشگاه آزاد اسلامی سابقه نداشته و اصولاً چنین اردوهایی در برنامه‌های این دانشگاه جایی نداشته و ندارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ملاحظات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در مورد اردوهای دانشجویی گفت: اردوهای دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی همواره تک جنسیتی برگزار شده و تا کنون برگزاری هیچ اردوی مختلط در این دانشگاه سابقه نداشته و اصولاً چنین اردوهایی در برنامه‌های این دانشگاه جایی نداشته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» را وظیفه اصلی خود می‌داند.

لازم به ذکر است مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری خاطرنشان کردند که کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته‌اند. غربی‌ها چه بهره‌ای بردند از اختلاط؟ اسلام، انسان را شناخته که حکم حجاب و عدم اختلاط را داده است.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، میرزاده با متذکر شدن این که کار فرهنگی ماهیت و مفهومی غیر از این دارد، افزود: کار فرهنگی کاری است که دانشجو را متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت، با اعتماد به نفس و سرشار از امید و با فهم درست از موقعیت کشور تربیت کند.

20101

کد خبر: 547303

وب گردی

وب گردی