تمدید قرارداد بیمه تکمیلی بیش از دو میلیون بازنشسته تامین اجتماعی

تمدید قرارداد بیمه تکمیلی بیش از دو میلیون بازنشسته تامین اجتماعی با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ انجام و از ابتدای آذرماه اجرا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، این در حالی است که مبلغ این بیمه از 23 هزار و 200 به 28 هزار و 200 تومان افزایش یافته اما بسته تعهد خدمتی آن همانند سال گذشته است.

بابک قزوینیان،معاون بیمه و خدمات شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از توافق برای پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی که سال گذشته از بازنشستگان کسر می‌شد 23 هزار و 200 تومان بود که امسال در قرارداد جدید به 28 هزار و 200 تومان رسیده است.

او ادامه داد: بسته خدمتی همانند سال گذشته است اما مبلغ حق بیمه به علت جبران افزایش تعرفه‌های درمان افزایش یافته است.

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیمه آتیه سازان حافظ تمدید شد و تعهد جدیدی به آن اضافه نشده است لذا قرارداد جدید از ابتدای آذرماه اجرا می‌شود.

بر این اساس سقف این تعهدات برای اعمال جراحی و همچنین ارائه خدمت به بیماران خاص تا سقف 10 میلیون تومان است. سقف تعهدات برای بستری عمومی پنج میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی از سه تا پنج میلیون تومان و اعمال مجاز سرپایی تا سقف سه میلیون تومان معین شده است.

20106

کد خبر: 547505

وب گردی

وب گردی