جزئیات بیمه حوادث و درمان فرهنگیان اعلام شد

سخنگوی آموزش ‌و پرورش شهر تهران با اشاره به جزئیات بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزان وفرهنگیان گفت:‌ هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه درطول شبانه روز در داخل و خارج از کشور تحت پوشش قرار می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مسعود ثقفی در خصوص بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزان و فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ گفت: ‌ در این طرح بیمه‌شدگان عبارتند از تمام دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در تمام مقاطع تحصیلی، ‌ هنرجویان هنرستان‌ها، دانشجویان مراکز تربیت معلم، نوباوگان مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی، ‌ آموزشیاران و سوادآموزان نهضت سوادآموزی، دانش‌آموزان مدارس شبانه و آموزش از راه دور و کارکنان آموزش و پرورش و افراد تحت تکفل آن‌ها.

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: موضوع بیمه عبارت است از پوشش بیمه‌شدگان در قبال فوت و نقص عضو یا از کارافتادگی جزئی و کلی دائم در اثر حوادث، هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه در طول شبانه‌روز در داخل و خارج از کشور، اعمال جراحی مستلزم بستری شدن در بیمارستان‌ها، هزینه خرید و پیوند کلیه و مسئولیت مدیران و عوامل آموزش و پرورش.

ثقفی گفت: میزان تعهدات سالانه بیمه، نحوه اعلام خسارت و مدارک لازم برای پرداخت خسارت در سایت آموزش و پرورش شهر تهران بخش بیمه حوادث و درمان دانش آموزان و فرهنگیان قابل مشاهده است.

۲۰۱۰۴

کد خبر: 547550

وب گردی

وب گردی