طاهری: حق پخش تلویزیونی از منابع مهم درآمدزایی باشگاه هاست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حق پخش تلویزیونی یکی از منابع مهم درآمدزایی باشگاه ها محسوب می شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر طاهری در مورد جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه ها با معاون وزیر ورزش، روسای فدراسیون و سازمان لیگ اظهار داشت: این جلسه اتفاق خوبی بود و مشخص شد که در فوتبال می توان با تعامل باشگاه ها و فدراسیون و سازمان لیگ می توان خیلی مسایل پیشگیرانه را انجام داد. روز گذشته در مورد سه موضوع مهم در این نشست بحث و گفت و گو شد. صحبت های بین مدیران باشگاه ها با مسئولان فوتبال نقطه عطفی محسوب می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: موضوع اول در مورد مسایل داور بود که مدیران باشگاه ها نظرات خود را گفتند و من هم دغدغه ها خودم و باشگاه پرسپولیس را در مورد مسایل داوری بیان کردم و اینکه عملکرد و سلامت داوران باید براساس برنامه ریزی بهبود پیدا کند. باید در امر داوری برنامه ای برای آموزش و توسعه داوری داشته باشیم. داوری یکی از ارکان مهم فوتبال ایران است. احترام و تکریم به داوران از مسایل مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. البته باید آموزش های لازم هم به داوران داده شود. مدیران باشگاه ها نیز از نظراتم استقبال کردند.

طاهری تصریح کرد: وقتی در امر داوری در زمینه آموزش و توسعه برنامه محور حرکت کنیم قطعا می توانیم براساس شاخص های برنامه عملکرد داوری ارزیابی شود و بگوییم که صعود کرده ایم یا نزول داشته ایم. در برنامه داوری باید نقش همه ارکان داوری از جمله کمیته و دپارتمان در نظر گرفته شود تا داوری ما به سمت بهبود و سلامت بیشتر حرکت کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد تبلیغات محیطی گفت: صحبت های بیان شده در این جلسه مدیران باشگاه ها را متقاعد کردو آنها روی این قرارداد صحه گذاشتند و پیگیری های لازم در آینده در مورد این قرارداد انجام خواهد گرفت.

604/601

کد خبر: 547558

وب گردی

وب گردی