مسلمان : پرسپولیسی ها سنگ تمام گذاشتند/به شرایط ایده آل رسیدیم

صدف خالقی-هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شرایط ایده آل رسیده ام و بیشتر تلاش می کنم تا پرسپولیس موفق شود.

محسن مسلمان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: شرایط تیم که خداروشکر خیلی خوب است.تمرینات منظم انجام می شود و همه بازیکنان آماده هستند تا بعد از تعطیلات با قدرت به مسابقات برگردند.از چند روز آینده هم که بچه های تیم ملی به ما اضافه می شوند و پرسپولیس تمرینات را با تمام نفراتش ادامه می دهد.
او در جواب به این سوال که در ترکیب اصلی پرسپولیس جای گرفته و نمایش قابل قبولی در چند هفته اخیر داشته است ادامه داد: بله، خداروشکر به شرایط ایده آل برگشته ام و سعی می کنم بهتر از این هم باشم. تمام تلاشمان بر این است پرسپولیس را به جایگاه در خورشأنش برسانیم. ما به راحتی می توانیم از چهار بازی خانگی نهایت استفاده را ببریم و امتیاز بازی های پیش رو را از آن خود کنیم تا در جدول هم پیشرفت کنیم و به صدر برسیم.

مسلمان ادامه داد: با اینکه چند بازیکنمان در اردوهای ملی هستند ولی پرسپولیس برای مصاف با استقلال اهواز کاملاٌ آماده است.می توانیم به راحتی سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم،پرسپولیس تیمی نیست که به چند بازیکن وابسته باشد،همه برای تیمشان زحمت می کشند و من امیدوارم بتوانیم به نتیجه دلخواه در بازی های بعد برسیم و هواداران را خوش حال کنیم.

هافبک آماده این روزهای پرسپولیس در خصوص درخشش هم تیمی هایش در تیم ملی ایران مقابل گوام اظهار داشت: بله، خداروشکر آنها امروز سنگ تمام گذاشتند.نمایش تیم ملی امروز عالی بود و آنها می توانستند به گل های بیشتری هم دست پیدا کنند. امیدوارم همچنان به این روند خوب ادامه دهند و به پیروزی های بیشتری برسند.

او در خاتمه راجع به شایعات اخیر و دلخوری سوشا مکانی از دو مدافع پرسپولیس گفت: من از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و در جریان نیستم. فقط دلم می خواهد به زودی حاشیه هایی که برای پرسپولیس ساخته می شود تمام شود تا بیشتر از این به تیم آسیب نرسد.

604/601

کد خبر: 547653

وب گردی

وب گردی