بهروز بقایی: دست اندرکاران «فیتیله» قربانی شده اند

بهروز بقایی در مورد آیتم ایرانگردی که در برنامه «خندوانه» داشت و ادامه آن در سری جدید آن گفت: در طرحی که برای آینده داریم یا نقشه گردی می کنیم و یا سفر را از دشت قزوین آغاز کرده و تا اشکورات می رویم.

بهروز بقایی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز، در مورد تجربیاتی که در قالب برنامه «خندوانه» در شهرهای مختلف به دست آورده است گفت: با فرهنگ های مختلف آشنا شدم هر چند تجربیاتی را از قبل در این زمینه داشتم، در این برنامه سعی کردیم به جاهایی که مردم معمولا نمی شناسند برویم؛ مردم بارها از بالای پل آستانه در شمال کشور رد شده اند اما هیچ کس آن رودخانه ای را که زیر این پل جاری است به دقت نگاه نکرده است، منبع این رودخانه سفید رود است و یکی از زیباترین آب کنارها را دارد .

او ادامه داد: در برنامه «خندوانه» جاهایی را رفتیم که فکر می کردیم کمتر کسی به آنجا رفته باشد در طرحی که برای برنامه آینده «خندوانه» داریم احتمالا باز هم به شکل قبل جاهایی را انتخاب می کنیم که احتمالا کمتر کسی آنجا را دیده است.

بقایی افزود: در طرحی که برای آینده داریم یا نقشه گردی می کنیم و یا سفر را از دشت قزوین آغاز کرده و تا اشکورات می رویم.

او در مورد چگونگی انتخاب مکان های مختلف برای سفر گفت: معمولا دوستان روابط عمومی با جاهای مختلف ارتباط برقرار می کردند و هر استانی که اعلام آمادگی می کرد برای پذیرش ما، به آنجا می رفیتم. گروه ما هم بسیار کم خرج بود در سفر.

بقایی افزود: در برنامه «خندوانه» در آینده باز هم آیتم سفر وجود دارد منتها احتمال دارد به شکل دیگری باشد اما به هر حال من در آن حضور خواهم داشت.

بهروز بقایی در مورد فعالیت هایش در تئاتر گفت: ما خانواده جدایی ناپذیر تئاتر هستیم، بیشتر خانواده و اقوام من در تئاتر فعالیت دارند اما در حال حاضر در زمینه پرورش استعدادها در استان های مختلف فعالیت می کنم. معمولا برای داوری به استان ها می رویم که همراه آن کلاس هایی هم برای آموزش برگزار می کنیم.

بقای درباره اتفاقاتی که در مورد برنامه «فیتیله» افتاد، گفت: در این زمینه معتقدم که اشتباه از پخش تلویزیون و مدیران بالادستی است و دست اندرکاران برنامه «فیتیله» قربانی شده اند.
503502

کد خبر: 547754

وب گردی

وب گردی