هشدار به زائران اربعین: به شهرهای ناامن عراق نروید

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: زائران اربعین از سفر به شهرهای ناامن عراق خودداری کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از انتخاب از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار علی دولتی گفت: برنامه ریزی های لازم برای حضور میلیونی زائران حسینی در کنگره عظیم اربعین انجام شده است.

او ادامه داد: اقدامات خوبی در پایانه مرزی مهران از جمله روشنایی مسیر ۱۱ کیلومتری پل زائر تا پایانه، راه اندازی گیت های تردد در پایانه، راه اندازی پارکینگ، تأمین زیر ساخت ها توسط سایر ارگانهای ذیربط انجام شده و نیروی انتظامی نیز برای تأمین امنیت و آرامش زائران تدارک ویژه ای دیده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تقویت رده های مختلف انتظامی در شهر و پایانه مرزی مهران، گفت: تعدد ۳۰۰ نفر نیروی کمکی به پلیس راهنمایی و رانندگی و ۴۰ گشت خودرویی به پلیس راه استان اختصاص یافته است.

سردار دولتی در ادامه گفت: با توجه به اینکه برخی نقاط و شهرهای کشور عراق به علت وجود گروههای تکفیری داعش ناامن است حضور زائران در اینگونه مناطق به صلاح نیست و باید از اینگونه ترددها پرهیز شود.

او با تأکید مجدد بر همراه داشتن گذرنامه و ویزا برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین، گفت: مردم باید نسبت به رعایت قوانین کشور عراق اهتمام جدی داشته باشند.
105105

کد خبر: 547776

وب گردی

وب گردی