پاسخ رضا رشیدپور به کامنت های توهین آمیز درباره برنامه «دید درشب»

رضا رشیدپور، مجری برنامه «دید در شب»، پس از گفتگویش با «فیتیله » ای ها تصویر یک کامنت توهین آمیز در اینستاگرامش را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، رضا رشیدپور مجری برنامه اینترنتی «دید در شب» با انتشار تصویر یکی از کامنت های توهین آمیز مخاطبان در اینستاگرام نوشت: شرمنده ام که یکی از صدها کامنت رکیک در بیست و چهار ساعت گذشته را منتشر کردم . تعدادی اندک اما سازمان یافته که ظاهرا ادعای دفاع از حیثت مردم نجیب و با فرهنگ ترک را دارند , بی شرمی و بی اخلاقی را به اوج رسانده اند . اما بهانه چیست؟
من به عنوان یک فرد رسانه ای در برنامه ی خودم که تریبونی شفاف و بی تعارف است , فتیله ای ها را دعوت کرده ام تا هم اصل ماجرا را بگویند و هم نقد و اعتراض من را به عنوان یک آذری زبان پاسخ بدهند و هم رسما عذرخواهی کنند. اعتقاد دارم که چاره ی کار هم همین است . جان نازنین میهن بیش از آن می ارزد که به دشنه ی تفرقه زخمی شود .
اما عده ای با تماشای یک آنونس دو دقیقه ای از یک برنامه ی هشتاد دقیقه ای چنان عنان ادب و شرافت از دست داده اند...
اشهد بالله که مردم شریف ترک از این بی مبالاتی ها بی زارند . آذربایجان به من آیین شرف آموخته است نه ترفند فحش رکیک به ناموس دیگری ... اشهد بالله که شما نسبتی با آذربایجان بزرگ و قوم اصیل ترک ندارید .
با این کردار غیر انسانی ; اعتراض به حق و غیرتمندانه ی دلسوزان آذربایجان را به لجن نکشید .
اگر صبر می کردید و اصل برنامه را می دیدید هم همین حرفها را می زدید ؟ با دو دقیقه از هشتاد دقیقه به قاضی رفتید و راضی برگشتید ؟
مادر نجیب و مومن من , دخترک ناز و معصومم و همسر گرامی ام شرمنده ام که شغل من باعث شد که مثل ابر بهار بارانی شوید و عرق شرم به پیشانی تان بنشیند . شرمنده ام . شرمنده ام .
من به ترک بودنم افتخار می کنم اما آیین آذری را در غیرت ستارخان و باقرخان ها, شرافت باکری ها, معرفت شهریاران و دین داری علامه جعفری ها جستجو کرده ام و نه در منجلاب متعفن کاباره های باکو و میخانه های استانبول . شرمنده ام . شرمنده ام.

503502

کد خبر: 547889

وب گردی

وب گردی