پلیس پایتخت به شرارت‌های "حمید دکل" و "فرزانه" پایان داد

پلیس پایتخت در عملیاتی ضربتی "حمید دکل" و "فرزانه" عامل زورگیری‌های خشن در وردآورد را دستگیر و روانه کلانتری کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 21:45 شب گذشته سه تن از شهروندان درحالیکه پریشان و مضطرب به نظر می رسیدند به کلانتری 154چیتگر مراجعه و به ماموران گفتند :محل کار خود را به قصد به منزل خود ترک کردیم که در طول مسیر ناگهان دو نفر به نام های "حمید" 30 ساله معروف به "حمید دکل" و "فرزانه" 33ساله معروف به "ژیلا" پس از انجام زورگیری با تهدید چاقو در آدرس وردآورد داخل پاتوق رفته و مخفی می شوند.

به دنبال اظهارات شکات ماموران ضمن بررسی موضوع و پس از اطمینان از صحت گفته های شاکیان بلافاصله به آدرس اعلامی اعزام شدند با مشاهده موتورسیکلت و استعلام مشخص شد متهمان دارای سابقه سرقت از این کلانتری است که متهمان پس از شناسایی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

در کلانتری با بررسی مشخص شد متهمان اقدام به سرقت به عنف از فردی به هویت "ساناز" ساکن ورداورد نیر کرده اند که پس از حضور شاکیه در کلانتری متهمان توسط شاکی شناسایی شدند و در بازجویی هر دو متهم به سرقت ها اعتراف کردند.

در ادامه موتورسیکلت مکشوفه نیز به پارکینگ منتقل شد و از متهمین تعداد 3 دستگاه تلفن همراه و 5 عدد چاقو کشف شد.

سرهنگ سید محمد حسینی سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در نهایت پرونده هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

105105

کد خبر: 548097

وب گردی

وب گردی