نشست مشترک ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار شد

سومین نشست سراسری ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور اعضای معین دفاتر استان‌های سراسر کشور در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد انتخاباتی این جبهه اظهار کرد: قرار است در این جلسات بصورت کارگاهی وضعیت استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای در برخی حوزه‌ها پیرامون مساله کاندیداها موجب تکثر آراء می‌شوند و کاندیداها را مجاب می‌کنند که رای بالاتر دارند. در حالیکه ممکن است اطلاعات جمع‌آوری شده از حوزه‌های انتخابیه و نظرسنجی‌ها، چیزی غیر از این را نشان دهد.

در ادامه جلسه محمدنبی حبیبی مسئول کمیته امور استان‌های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌خواهد از ظرفیت خود برای همگرایی اصولگرایان استفاده کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هدف جبهه پیروان را ائتلاف اصولگرایان خواند و به تلاش‌های انجام شده در این زمینه تاکید کرد.

لاله افتخاری مسئول کمیته بانوان ستاد انتخابات جبهه پیروان نیز در این جلسه گزارشی از اهداف و عملکردهای کمیته بانوان ستاد ارائه داد و به استفاده از ظرفیت تشکیلاتی بانوان اصولگرا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز به فعالیت‌های هریک از کمیته‌های ستاد و به تفاوت‌های تبلیغات در این دوره در مقایسه با دوره‌های قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به استفاده حداکثری از فضای مجازی و مزایای آن در این دوره انتخابات از سوی جناح‌های مختلف سیاسی اشاره کرد و افزود: جریان رقیب بدنبال ایجاد تکثر در اصولگرایان است که لازم است متولیان امر انتخابات در جریان اصولگرایی مراقب این موضوع باشند و در اقدامی متقابل استراتژی وحدت حداکثری را در پیش بگیرند.

اسدالله بادامچیان مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز بر همکاری معین استان‌ها با مسئولین این جبهه در استان‌ها تاکید کرد.

وی همچنین به سیاست‌های کلان انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری اشاره کرد و افزود: حرکت بر خط اصیل امام(ره) و انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه از سیاست‌های اصلی این جبهه در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بر نقش بانوان در مجلس شورای اسلامی و کمک به این قشر در بدست آوردن کرسی‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه کارگروه‌های بررسی وضعیت حوزه‌های انتخابیه با حضور معین استان‌ها و اعضای ستاد برگزار شد.

201/201

کد خبر: 548105

وب گردی

وب گردی