مجری ورزشی به کمپینی تئاتری پیوست

در نهمین شب از اجرای نمایش "متاستاز" به کارگردانی علی اصغردشتی،این نمایش میزبان جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه بود.

به گزارش ایسکانیوز در پایان نمایش مزدک میرزایی باالصاق سنجاق به لباس خود عضو کمپین علیه متاستاز شد و با دعوت گروه اجرایی، سفیر کمپین علیه متاستاز درجامعه رسانه‌ای ورزش شد.

درکنار هر بیمار مبتلا به سرطان حداقل یک نفر خود را فراموش می‌کند،به او " همپا" گفته می‌شود،این کمپین-تلاش دارد وجود همپاهای بیماران مبتلا به سرطان را درجامعه یادآوری کند.

همچنین پنج‌شنبه و هشتمین شب از اجرای نمایش «متاستاز» با تقدیر از یک «همپا» همراه بود. در این شب که اولین اجرا از 5 شب اجرای نمایش متاستاز در تالار شمس اقدسیه بود، خواهر زنده‌یاد مجید بهرامی،‌ بازیگر تئاتر و سینما که هشت سال همپای او بود حضور داشت.

ملیکا روح‌انگیزی که خود یک همپاست، از طرف گروه اجرایی با تقدیم یک شاخه گل و نامه‌ای به امضای همه اعضای گروه یاد مجید بهرامی را گرامی داشت و از خواهر او تقدیر کرد.

علی اصغر دشتی کارگردان این نمایش گفت: ما و دوستان مجید در مدت بیماری او، به خواهر او کمتر توجه کردیم و به یاد دارم که تمام مدتی که مجید برای درمان در آلمان بود، خواهر او،‌ ناهید همیشه در کنارش بود.

حضار یاد مجید بهرامی را با یک دقیقه سکوت گرامی داشتند.

خواهر مجید بهرامی نیز برای همه آرزوی سلامتی کرد و گفت که در مدت بیماری مجید بهرامی،‌ بیشتر مجید به او روحیه می‌داده و امیدوار است که در هیچ خانواده‌ای بیمار سرطانی وجود نداشته باشد.

نمایش «متاستاز» سه شب دیگر در تالارشمس «اقدسیه» اجرا خواهد داشت و بعد از آن در ادامه گسترش خود در سالن‌های تهران از 12آذرماه، اجرایش در تالار رودکی ادامه پیدا می‌کند.

502502

کد خبر: 548145

وب گردی

وب گردی