تعقیب و گریز پلیس با سوداگران مرگ در بزرگراه/جاسازی ماهرانه مواد در خودرو

2 توزیع کننده مواد مخدر در غرب تهران در یک تعقیب و گریز پلیسی بازداشت و بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از خودرو آنان کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی تهران بزرگ، هنگام گشتزنی در غرب تهران به سرنشینان یک خودروی سواری که کنار بزرگراهی در این محدوده متوقف شده بود مشکوک شدند و برای بررسی به سمت آنها تغییر مسیر دادند.

راننده خودرو به محض مشاهده پلیس سعی کرد خودرو را روشن کرده و از محل دور شود که سرعت عمل ماموران این امکان را به وی ندادند، اما در همین زمان 2 سرنشین خودروی مذکور از خودرو پیاده شده و با سرعت با پای پیاده در کنار بزرگراه شروع به دویدن کرده و سعی کردند فرار کنند.

این اقدام آنها با تعقیب از سوی ماموران روبرو شده و ماموران انتظامی پس از کمی تعقیب و گریز هر 2 مظنون را کنار بزرگراه دستگیر کرده و به سمت خودرو منتقل کردند.

در بازرسی از خودروی متهمان که "ا" و "ح" نام داشتند، بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد و ماموران هر 2 متهم را به همراه مواد مخدر مکشوفه برای بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل کردند.

105105

کد خبر: 548374

وب گردی

وب گردی