خاطره گویی دکتر میرزاده از دوران قبل از پیروزی انقلاب در حاشیه جلسه هیات امنای استان خراسان رضوی/ شاخه گلی که میرزاده به رهبری تقدیم کرد

دکتر میرزاده در حاشیه جلسه هیات امنای استان خوزستان با اشاره به خاطره ای از دوران قبل از پیروزی انقلاب، گفت: انس رهبر معظم انقلاب با جامعه علمی و دانشجویی به سال های قبل از پیروزی انقلاب بر می گردد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، یازدهمین جلسه هیات امنای استان خراسان رضوی با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسین سبحانی نیا رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام دکتر علی واعظ طبسی فرزند تولیت عظمی آستان قدس رضوی و عضو هیات امنای استان خراسان رضوی، دکتر شیخ الاسلامی رئیس واحد مشهد و جمعی از معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر شیخ الاسلامی رئیس واحد مشهد گزارشی از تعداد دانشجویان، اعضای هیأت علمی، رشته ها، مراکز تحقیقاتی، شرکت های دانش بنیان، نشریات دانشجویی، تشکل ها و برجسته ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی و مشهد ارائه کرد.

دکتر میرزاده نیز در حاشیه جلسه هیات امنا با اشاره به خاطره ای ازدوران قبل از انقلاب اسلامی، گفت: در دی ماه سال 57 در بحبوحه اعتراضات و راهپیمایی های انقلاب اسلامی، به همراه جمعی از دانشجویان در ساختمان مرکزی دانشگاه دولتی مشهد واقع در فلکه تقی آباد در حالی که این منطقه در محاصره تانک های ر‍‍ژیم شاهنشاهی بود، تجمع کرده بودیم که در این مراسم حضرت آقا سخنرانی فرمودند.

او گفت: بنده یک شاخه گل به نشانه وحدت دانشگاه و روحانیت به ایشان تقدیم کردم. ایشان در آن روز فرمودند رابطه ما با دانشگاه بسیار عمیق تر و گسترده تر از این است که با اهدای یک شاخه گل نشان داده شود از همان زمان ایشان با دانشگاه، دانشجویان و جامعه علمی مانوس و مهربان بودند.

20104

کد خبر: 548458

وب گردی

وب گردی