آموزش "کارآفرینی" در دستورکار جوانان هلال احمر

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برنامه این سازمان برای ورود جدی جوانان به عرصه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در سازمان جوانان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ، دکتر مسعود حبیبی گفت: مشخص‌ترین برنامه ما، گسترش کانون‌های دانش آموزی، دانشجویی و جوانان در سطح شهرها است که به طور جدی آن را دنبال می‌کنیم. در همین راستا اخیرا در 8000 مدرسه انتخابات کانون‌های دانش آموزی‌ هلال احمر برگزار شد تا بتوانیم شوراهای اجرایی این کانون‌ها را شکل دهیم.

او افزود: قرار است برای تثبیت تاثیرگذار کردن جوانان، مجمعی از نمایندگان اعضای جوان ایجاد کنیم که بتوانند در برنامه‌ریزی و سیاست گذاری سازمان نقش داشته باشند و در سال آینده شرایط مناسب‌تری را در زمینه جذب جوانان داشته باشیم.

حبیبی ادامه داد: واقعیت این است که امسال به خاطر کمبود منابع مالی، فرآیندهای جذب و نگهداشت نیرو تحت الشعاع قرار گرفت، ولی ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که زمینه را برای جذب بیشتر فراهم کرده و بتوانیم نتایج آن را در سال آینده مشاهده کنیم.

حبیبی با بیان اینکه مهم‌ترین کار این است که به جوانان فرصت دهیم که فکر کرده و کار خود را رهبری کنند، گفت: علاوه بر مسائل آموزش فعالیت‌های گروهی، تیمی و ... قرار است بحث کارآفرینی را هم در برنامه‌های آموزشی خود برای اعضایمان قرار دهیم؛ چراکه جوانان وقتی بتوانند خودشان تصمیم بگیرند، مسئولیت‌ پذیر می‌شوند و در قبال آن پاسخگو خواهند بود. ما این پروسه مسوولیت پذیری و پاسخگو بودن‌شان را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم باعث شکوفایی جوانان شویم.

20106

کد خبر: 548503

وب گردی

وب گردی