نرخ بلیت اتوبوس برای اربعین ۲ برابر شد/  هزینه سفر از تهران به مهران چقدراست؟

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری، دو برابر شدن نرخ بلیت اتوبوس به مقصد چذابه، شلمچه و مهران برای ایام اربعین حسینی را تایید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، احمدرضا عامری، با اشاره به نرخ بلیت اتوبوس از تهران به مقصد مهران، گفت: در حال حاضر نرخ بلیت اتوبوس در مسیرهای منتهی به چذابه، شملچه و مهران دو برابر شده که تردد به مرز مهران بیش از سایر این مرزها است و در حال حاضر قیمت بلیت اتوبوس به مقصد مهران ۶۴ هزار تومان است.

وی، با بیان اینکه این افزایش قیمت برای جبران یکسر خالی اتوبوس‌های مسافری اعمال شده است، افزود: در حال حاضر اتوبوس‌ها به مقصد این سه مرز حرکت می کنند اما در مسیر برگشت خالی هستند که این موضوع پس از اربعین حسینی برعکس می شود و اتوبوس‌ها باید خالی به مرز بروند و از آنجا مسافران را جابه‌جا کنند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری با یادآوری اینکه در سال گذشته به تردد روزانه ۷۰۰ اتوبوس هم رسیده بودیم، اظهار داشت: پیش بینی می کنیم که امسال هم به این رقم برسیم اما با توجه به اینکه هنوز روزهای انتهایی نرسیدیم، فعلا تردد اتوبوس‌ها کمتر است.

عامری با اعلام اینکه طرح ویژه اربعین حسینی آغاز شده است و تا روزهای پس از بازگشت زائران هم ادامه دارد، گفت: برای راننده جایگزین و کمک راننده هم پیش بینی های لازم انجام شده است چرا که رانندگان بیش از ۹ ساعت مجاز به رانندگی نیستند و باید ساعات کاری خود را تنظیم کنند.

401401

کد خبر: 548603

وب گردی

وب گردی