کاپیتان کشی برای آتش زدن نفت

استقلالی ها برای راه یافتن به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر کار سختی را برابر نفت تهران پیش روی دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقا از سایت رسمی باشگاه استقلال، در چارچوب رقابت های جام حذفی دو تیم نفت تهران و استقلال روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار بدون شک برای آبی های پایتخت یک مصاف ساده نیست چراکه نفتی ها نشان داده اند که تیمی قدرتمند و فنی هستند. نفتی ها در چارچوب رقابت های لیگ برتر هفته گذشته از سپاهان شکست خوردند اما در طول بازی حریف بسیار خطرناکی برای زردپوشان اصفهانی بودند و توانایی بالای آنها در فاز تهاجمی می تواند برای استقلالی ها مشکل ساز شود.

نفت با هدایت منصوریان کاپیتان سابق استقلال فصل جاری رقابت های لیگ برتر را خوب شروع نکرد اما در حال حاضر به لحاظ فنی به وضعیت خوبی رسیده و بازگشت ایمان مبعلی به ترکیب این تیم بار خط هافبک نفت را بالاتر برده است. با این حال شاگردان مظلومی به خوبی درک کرده اند که رقابت های حذفی جای هیچ اشتباهی ندارد و به همین دلیل صدرنشین فعلی رقابت های لیگ برتر به دنبال شکست نفت و رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر است.

نفت برای رسیدن به این مرحله از سد دیانای باقر شهر و پدیده مشهد گذشته و استقلال هم ابتدا شهرداری سمنان را شکست داد و سپس از سد فولاد گذشته است. حضور هواداران و حمایت آنها از استقلال در بازی با نفت تهران عملا می تواند پوئن مثبت و برگ برنده آبی ها در مصاف با نفت تهران باشد. دیدار استقلال و نفت تهران روز چهارشنبه ساعت 15:20 در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

602/602

کد خبر: 549141

وب گردی

وب گردی