3 معبر در نازی آباد و خزانه  به نام شهدا نامگذاری شد

باحضور خانواده معظم شهدا ، جمعی از مسئولان شهرداری تهران و شورایاران ، ۳ معبر منطقه16 به نام شهدا نامگذاری شد.

به گزارش ایسکانیوز در راستای اجرای اهداف مدیریت شهری تهران و اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر حفظ ارزشها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر،3 معبر در این منطقه به نام شهدا نامگذاری شد.

رضا افشار مدیر روابط عمومی منطقه گفت : تمام تلاشمان بر این است که نام ویاد شهدا را زنده نگه داریم که در راستای این مهم با بررسی های همه جانبه توانستیم تا کنون 812 معبر را در منطقه به نام شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مزین کنیم.

او در ادامه با اشاره به تاکید شهردار محترم منطقه در خصوص توجه به شهدا و خانواده گرانقدر این بزرگواران افزود : پس از انجام مراحل قانونی کوچه شهری در محله خزانه به نام شهید قدرت الله صادقی ، بن بست ۲۸ در محله نازی آباد به نام شهید مصطفی کیایی جمالی و کوچه ۱۲ در محله نازی آباد به نام شهید علی برواره با حفظ شماره نامگذاری و نصب پلاک شد.

افشار گفت: نامگذاری معابر بنا بر در خواست خانواده های معظم شهدا و شورایاران منطقه ضمن هماهنگی با بنیاد شهید و اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر تهران ،دستور شهردار محترم تهران و ابلاغ مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ،انجام می شود.

شهید صادقی در سن 55 سالگی در منطقه عملیاتی ماهوت ،شهید کیایی جمالی در سن 22 سالگی در ماهوت و شهید برواره در سن 15 سالگی در تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


منطقه 16 با 3500 شهید دومین منطقه تهران از لحاظ تقدیم شهدا در بین مناطق 22 گانه است.

105105

کد خبر: 549148

وب گردی

وب گردی