تیم یاران «هادی نوروزی» به مصاف ایسجا می‎رود

تیم یاران نوروزی با هدف شرکت در امور خیریه و به مناسبت روز جهانی معلولین به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم یاران هادی نوروزی به منظور اهداف خیرخواهانه و توجه دادن افکار عمومی به معلولان در تورنمنتی که با همین هدف برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

روز 12 آذر روز جهانی معلولین است و پنجشنبه و جمعه هفته جاری به همین منظور جام چهار جانبه‌ای در سالن کاشانک واقع در منطقه نیاوران، انتهای خیابان کمالی شرقی، تحت عنوان جام وحدت آوای مهربانی برگزار خواهد شد.

در این تورنمنت؛ جامعه خبرنگاران و عکاسان ورزشی هم تحت عنوان تیم ایسجا، تیم بانک سپه به عنوان اسپانسر و جامعه هنری هم با تیم ستارگان هنر ایران شرکت خواهند کرد. تیم یاران هادی نوروزی برای حضور در این تورنمنت با هماهنگی باشگاه و به ابتکار تعدادی از پرسنل باشگاه و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تشکیل شده است.

محمود خوردبین به عنوان سرپرست - سرمربی در این تیم حضور دارد. همچنین ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ هم برای حضور در این بازی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و از کریم باقری هم برای حضور در این تیم دعوت به عمل آمده است.

در این ارتباط از فرشاد پیوس، برترین آقای گل رقابت‌های لیگ در ایران (با احتساب نسبت گل‌ها به تعداد بازی‌ها) دعوت شد که وی با توجه به در میان بودن نام هادی نوروزی و همچنین انجام حرکت خیریه برای معلولین، به این دعوت پاسخ مثبت داد.

وی با وجود مشغله بسیار، در حالی برای حضور در این بازی‌ها اعلام آمادگی کرده است که مدتی است دیگر در رقابت‌های پیشکسوتان حضور پیدا نمی‌کند. این در شرایطی است که در سال‌های گذشته، هر بار در این مسابقات حاضر بود، عنوان گلزن برتر را از آن خود می‌کرد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها از روز پنجشنبه با دیدار دو تیم بانک سپه و ستارگان هنر آغاز می‌شود و از ساعت 16 نیز تیم‌های یاران نوروزی و ایسجا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی‌های رده‌بندی و فینال هم به ترتیب در ساعت‌های 15 و 16 روز جمعه انجام خواهد شد.

604/602

کد خبر: 549213

وب گردی

وب گردی